Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Rodinný pivovar Sv. Florian Loket

Reportáže z minipivovárků


verze pro tisk

Rodinný pivovar Sv. Florian Loket

Rodinný pivovar Sv. Florian Loket [p178]

Zpráva č. 13 o stavu pivovarnictví v Čechách

Vážení čtenáři, milí přátelé (i nepřátelé) na Pivním.infu

Máme zde Nový rok 2008, a i když příliš nemiluji změny, jednu jsem přeci jen udělal. Domluvil jsem se s Vaším „webmasterem“ panem Chodorou, že v tomto celém roce budu pro Vás pravidelně jednou měsíčně (budu-li živ a zdráv a bude-li dobrá nálada) psát reportáže z českých minipivovarů. Tak mě tu máte! Tedy, máte tady zbrusu novou reportáž ze Západu, západu Čech …

Je státní svátek Sv. Václava a míříme do Lokte. Nebo do Lokti? Jakého že je to rodu toto zajímavé město poblíž Sokolova? Aby to nebylo nakonec jak s tou Olomoucí (viz. má reportáž č.12 ). Tam jsem si usekl pořádný kus ostudy, když jsem zase nevěděl, po kterém svatém byl místní pivovar pojmenován. Myslel jsem, že po králi, co ho právě v centru Hané prokláli mečem třemi ranami do hrudi. Ale byla to mýlka. Byl to právě ten, po kterém slavíme dnešní svátek, který se mimochodem zrovna moc nepovedl, prší celý den …

Loket z ptačí perspektivy
Loket z ptačí perspektivy

Škoda, Loket je krásné městečko, jak malované. Vypadá jako taková malá pevnost, co? Ale není! Brány jsou pro Vás doširoka otevřené. Vstupte! Pivovar je vždy vázán na město a opačně, proto se snažím o kratičký popis. Bez historie a umístění je vše jaksi prázdné a nemastné. A toto místo zcela jistě netrpí deficitem dlouhé historie.Už král Jan Lucemburský sem prý velmi rád jezdíval a jeho proslavenější synáček, jehož podobiznu nosíme dodnes v peněženkách, také. A to i navzdory tomu, že ho zde tatík v mládí dokonce na chvíli uvěznil. Nakonec se právě jemu tady líbilo natolik, že městu v roce 1352 udělil pivovárečné právo. A básník Goethe zde slavil své 74. narozeniny. No a vidíte např. jen proto, že si tu tento píšící velikán trochu přihnul, dnes „profituje“ společnost „Goethe Tour“. To je paráda, že? Namažte se někde Vy nebo já, cestovka nevznikne!Všímám si také, jak nutně město potřebuje peníze (stejně jako já ), aby ještě nabralo na větší kráse. Od spodní brány k hlavnímu náměstí se stále táhne litý asfalt namísto nějaké pěkné kamenné dlažby, a mnoho domů v ulici vypadá, jako by snad ani nemělo majitele. Z ptačího pohledu to není vidět. Jsou to ale již jen menší kosmetické vady. Hlavní podstata trvá. Město je zajímavé, pěkné a rozhodně stojí za návštěvu!

Rodinný pivovar Sv. Florian
Rodinný pivovar Sv. Florian

Projděte si ho tedy celé a na druhém konci, těsně než byste překročili vysoký betonový most přes řeku Ohři, se otočte doleva. Vidíte to? Velký žlutý objekt s nápisem, který, my pivaři, tak rádi vidíme: Rodinný pivovar Sv. Florian. Jsme na místě! Vstup do pivovaru a pivovar samotný hledejte ve dvoře na konci a v suterénu. Je totiž umístěn v prostoru původní bývalé sladovny.

Pivo zde není žádným nováčkem, má tady hrdou tradici, kterou ukončili, jak jinak, až komunisté (pusťte se do mě, třešíňkáři). Pro ně tradice vždy znamenala tolik, co pro normální lidi předloňský sníh. Prostě Loket prostě nepasoval do pětiletky. Tečka.

Pivovar a restaurace (pohled od vchodu)
Pivovar a restaurace (pohled od vchodu)
Varna
Varna

Za masivními dřevěnými dveřmi se Vám naskytne vcelku pěkný pohled do celého pivovaru. Hned vlevo je konstrukce výčepu a vchod do kuchyně. Na konci místnosti vpravo stojí měděná varna. Za varnou je poté v další místnůstce uzavřená kvasná nádoba – „spilka“ a hned vedle ní jeden ležácký tank. To bohatě stačí. Prostůrek je tu tak malý a stísněný, že jsem pro Vás opravdu nemohl udělat lepší snímky než tyto. Rozdílné teploty, jiné pro kvašení a jiné pro zrání, jsou zřejmě regulovány automaticky.

Spilka
Spilka
Ležácký tank
Ležácký tank

V restauraci je cirka devět deset stolů, a protože přicházíme právě v době otevření, nikdo zde není. Po půlhodince již bylo několik stolů obsazených a i nějaká menší „lepší“ (posuzováno dle zevnějšku) společnost zde měla už malou party.

Objednávám si vepřový bůčkový závitek plněný zelím a šťouchané brambory a jedno zdejší pivko k tomu. Kvůli pivu tu přeci jsme! Respektuji právo majitele vařit pivo, jaké uzná za vhodné, ale je trochu škoda, že v tomto pěkném minipivovaru je k dostání jen polotmavá jantarová jedenáctka. Nemohu proti ní říci ani půl špatného slova, je dobrá, výjimečně hořká a s příjemně vonící, bohatě držící, pěnou.

Specialitka
Specialitka

Vždyť také pan sládek Bohuslav Novák je starý pivovarský harcovník. Pracoval předtím v dnes již zaniklém karlovarském pivovaru. A aby toho nebylo málo, postavil si také doma ve Velichově (kousek od Ostrova nad Ohří) pivovárek. Možná si o něm povíme někdy příště.

Ale zpět k pivu, co máme na stole před námi. Zde ve Sv. Florianu mají jen tu zmíněnou jedenáctku (krom občasných a zřejmě velmi sporadických speciálů o svátcích) a já si myslím, že je to škoda, hlavně proto, že jedenáctka, i když velmi dobrá, nedělá pivovar pivovarem. Loketskému pivovaru by jistě více slušela nějaká zajímavá polotmavá třináctka! Ale co není, může být.

Panu Václavu Lojínovi, majiteli zdejšího „panství“, se jistě nápady rodí v hlavě jak na běžícím pásu. Uvidíme tedy. Jistě ho při jeho oblíbeném golfu něco dobrého, pro nás pivaře, napadne. Dávám si druhé pivo a trochu okukuji prostředí. Podnik je čistý, vkusně zařízený, na stěně visí kopie oněch zmíněných právovárečných listin signovaných Karlem IV.

Kopie právovárečných listin
Kopie právovárečných listin

Je zde také zakrytá a osvícená několik metrů hluboká studna – nádrž. A pánové prosím, půjdete-li si ulevit, miřte přesně. Jako doma. Na pořádek tu dbají! A aby byla technická informace ucelená, je třeba dodat, že celková rekonstrukce začala v roce 2003 a otevřeno bylo v roce 2006. Nechtějme snad ani raději vědět, kolik to koštovalo.

Miř přesně!
Miř přesně!

Paní Lojínová, vstřícná to žena, manželka a spolumajitelka, mě ochotně provází dále. Tento podnik není jen pivo a pivovar. Manželé vlastní i dva hotely. Hotel Císař Ferdinand a Hotel Sv. Florian. Nachází se naproti sobě přes ulici, přičemž pivovar je v tom druhém jmenovaném. Takže jistě nebude problém, když se rozhodnete přespat. Dohromady mají hotely nějakých padesát pokojů se 110 lůžky. I salonků, pro oslavy všelijakého druhu, je tu dostatečně. Bude-li mezi Vámi zručný pianista, může Vám dokonce k oslavě zahrát.

Pokoj v hotelu St. Florian
Pokoj v hotelu St. Florian
Hotelový salonek
Hotelový salonek

A aby nikdo nepřišel zkrátka, i pivně - sběratelská vášeň může být trochu ukojena. K dispozici je místní štuc (sklenice), nebo si rovnou nechte s sebou naplnit 1,5 litrovou místní láhvinku Sv. Florian. Jasně, že to zrovna není nejlevnější, ale na peníze nekoukejte. Za prvé: Naše pivo nemůže být levné již z podstaty. Je totiž nejlepší! A za druhé: Kolikrát asi tak za život budete v Lokti - Loktu ?!?

Lahev Sv. Florian
Lahev Sv. Florian

CzechBeerMan tam byl také poprvé a doufá, že ne i naposledy. Docela se mi tam líbilo. Historie, pivo, hrad, pivo, pěkné údolí s líně se plazící řekou, pivo … Co chcete více? Vždyť je to ta nejlepší kombinace! Chybělo už jen to slunce. Ale to se jaksi dupnutím či úsilím vykouzlit nedá. A nakonec tahle hradní města mají stejně největší mystiku a nejlepší atmosféru právě, když je takhle pošmourno.

CzechBeerMan ve Sv. Florianu
CzechBeerMan ve Sv. Florianu

A v pivovaru neprší. Sedněte si také u Floriana. Nebudete zklamáni. Objednejte si a malinko si pusťte žilou. Podpoříte tím tyto malé pivovárky více, než například já takovýmto mým psaním – plácáním, že? Jdu sám příkladem, jsem chudý a utrácím, vrchol to libovůle… Nechal jsem ve Floriánkovi 740 našich dobrých českých korun.

Něco málo více o pivovaru se můžete dozvědět na http://www.hotel-loket.cz a o městu na http://www.loket.cz. Jistě znáte naší zemi dobře, ale dovoluji si Vám i přesto předložit malou mapku, abyste na místo určení správně trefili. Je to docela jednoduché. Karlovy Vary zná skoro každý, no a Loket není daleko. Držte směr Cheb a koukejte cca. 10 km za KV na odbočku Loket. Vlevo. Sjedete do údolí a jste tam.

Mapka
Mapka

No a protože Karlovarský kraj je kraj dobrému pivu zaslíbený, příště se sejdeme zase tady! V Lomnici u Sokolova. A to bude teprve bomba! To pivní nadšence …!!


Logo CBM
S pozdravem a úctou
Váš Libor Vojáček alias CzechBeerMan
pivní reportér a sběratel
Teplice


[Libor Vojáček] [Zobrazeno 22504x] [6. leden 2008]
[Minipivovary] [comments: 37] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

mosht

sobota, 31. prosinec 2011
14:45

Frantisku jed do Miletina, tam jsou ceny lidove, obsluha normalni a kvalita vic nez dobra. Minipivovary v pohranici jsou asi fakt pro Nemce a Polaky, proto na ne se.. z vysoka.


napsal(a): mosht (ciderhouse(a)seznam.cz) [Odpovědět]

František

sobota, 20. srpen 2011
17:52

Dnes jsem navštívil zmíněný pivovar a nestačil jsem se divit.Objednal jsem si pivo tmavé,abych ochutnal,protože pivo mám velice rád,obzvláště silná piva.Po deseti minutách od objednání přišli německy mluvící zákazníci a jako kdybych tam nebyl.U tří stolů,které obsadili měli nejen pivo dříve ale i jídlo.Když jsem se proti tomuto jednání ohradil,bylo mi řečeno že si vymýšlím a navíc se číšník arogantně otočil zády a věnoval se německy hovořícím občanům a dal mi jasně najevo co si myslí.Mohou mít kvalitní pivo ale chovat se neumějí.Hodnotím za pět s hvězdou a budu je vřele doporučovat kam jen přijdu.


napsal(a): František [Odpovědět]

Adsense

28. březen 2024
15:14


posted by: Inzerce

Elf

neděle, 10. duben 2011
11:44

Elf

Sv. Floriana jsem měl v roce 2008 a loni a byl pouze fádní a předraženej. Velichov jsem ochutnal v roce 2009 a loni a pokaždé to bylo otřesné a téměř nepitelné pivo...


napsal(a): Elf [Odpovědět]

pivak

sobota, 9. duben 2011
19:43

pivak

a kdy jste tam byli naposledy?


napsal(a): pivak [Odpovědět]

VozechV

pátek, 8. duben 2011
14:59

VozechV

Ani já nemám pozitivní zkušenosti s pivem z Lokti a ani s pivem z Velichova. Tak jak píší mnozí pode mnou. Kyselé a ne moc pěkně vonící, tedy spíše smrdící.


napsal(a): VozechV [Odpovědět]

pivak

čtvrtek, 7. duben 2011
00:21

pivak

protoze jsem u prvniho prispevku nemel jeste zalozeny profil, po zalozeni profilu jsem sem napsal druhy prispevek (protoze si myslim ze od registrovaneho uzivatele jsou prispevky verohodnejsi). jinak je mi vcelku jedno jestli pivovar navstivite, jen sem se divil nad negativitou, kdyz moje zkusenosti jsou kladne


napsal(a): pivak [Odpovědět]

hroch

čtvrtek, 7. duben 2011
23:08

hroch

to pivak: Já jen reagoval na nedavné problémy jiných příspěvků. Po článcích o některých pivovarech se vždy objeví kladné reakce od neznámých nicků, přestože článek nemusí být záporný. Což je často práce členů PR oddělení. Ale taky tady byly špatné zkušenosti s neadekvátní komunikací vydrážděnou moc kladnou i moc zápornou recenzí na jednotlivé provozy, Ty příspěvky jsou často zahrané jako nezávislé příspěvky. Proto je z mého pohledu každý více sporný příspěvek od neznámého přispěvovatele, podezřelý.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

hroch

středa, 6. duben 2011
21:48

hroch

Proč se po spoustě negativních příspěvků z předešlé doby od stálých přispěvovatelů najednou objeví dva kladné příspěvky od nových nicků pivak a hostik a oba mají nahlášenou stejnou mailovou adresu a aby to nebylo moc nápadné ještě je třeba rychle pod novým nickem napsat recenze k jiným minipivovarům.
Mohl nám někdo z pivovárku, co se takhle schovává, normálně vysvětlit, proč jsme dříve měli problém s jejich pivem a jaké udělali opatření že už se to nebude opakovat a má význam jejich pivo vyzkoušet.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

pivak

středa, 6. duben 2011
01:23

pivak

ano, vypada to ze se poucili z predchozich chyb a zvetsili nabizeny sortiment,uz taky bylo nacase aby zacali brat vazne kvaseni a zrani, svetla jedenactka je normalni dobry pivo, ale cerna se mi zdala moc povedena, jen tak dal, v tak hezkych prostorech by bylo skoda nevarit vyborne pivo


napsal(a): pivak [Odpovědět]

hostik

středa, 6. duben 2011
01:10

ja jsem nadsenej poslednima varkama svetlyho a tmavyho floriana, prirovnavat to k ponozkam me rozesmalo, ale urcite stim nesouhlasim, zajdete ochutnat ted a nebudete litovat,vzdy kdyz mi prijede navsteva vemu ji tam a vim ze budem spokojeni. permon totez, take moc dobre pivo v kraji,ktere stoji za opiti :-)


napsal(a): hostik (quaresma17(a)seznam.cz) [Odpovědět]

koli

středa, 6. duben 2011
00:01

souhlas, me pivko chutna moc, kysele uz nebylo ani nepamatuju, prijde mi ze hodne lidi loket pomlouva protoze je drahej, to je, ale piva uz vari dobra!!


napsal(a): koli (stein.p(a)centrum.cz) [Odpovědět]

ronin

úterý, 5. duben 2011
23:28

navštěvuji loket poměrně často a po těžkých začátcích musim řict že už vaři výborné pivo, a ted nově i černé, cena je vyšší ale prostředí zato stoji. Já můžu jen doporučit


napsal(a): ronin (ronin(a)seznam.cz) [Odpovědět]

píra

pondělí, 4. duben 2011
12:11

píra

Před dvěma lety v létě jsem měl asi štěstí. V Lokti normál, i když jsme si ten den dávali pivo asi jako první. Ve Velichově fakt dobré, litoval jsem, že si jich nemůžu dát víc a proto jsem si nechal i načepovat do petky s sebou.


napsal(a): píra [Odpovědět]

Energetik

pondělí, 4. duben 2011
14:18

Energetik

to píra: Souhlas. Když jsem pil Velichov, tak jsem se oblizoval. A litoval téhož. Pro mě jeden z absolutně nejlepších výtvorů u nás!!!!!!

Loket jsem měl, ale v Praze a přišel mi průměrný. Nebyl kyslý, ale prostě mi nechutnal.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Maxič

úterý, 5. duben 2011
11:40

Maxič

to Energetik:
Podobná zkušenost. V Lokti normal-byli jsme první a ve Velichově jsem se oblizoval. Bohužel jsem si odvezl málo petek.....


napsal(a): Maxič [Odpovědět]

Děkan

pondělí, 4. duben 2011
11:40

Děkan

Má zkušenost - kyselé a zapáchající pivo po zvratcích a ponožkách, samozřejmě nedopito. A zřejmě nejsem sám, jak tak čtu.


napsal(a): Děkan [Odpovědět]

Roman Holoubek

neděle, 3. duben 2011
09:10

Roman Holoubek

2x jsem byl v Lokti - před 3 lety a loni. Pokaždé stejný výsledek. Kyselá ostuda českého minipivovarnictví. Před 3 lety jsem byl i ve Velichově se stejným výsledkem u stejného sládka. Loni jsme dali Lokti dalši šanci a dopadla stejně tristně. Tak nevím. Nemám už k nim důvěru (nehledě na poměrně vysokou cenu). To už jsou ty Krušovice o mnoho chutnější a kousek dál po toku Ohře u Svatošských skal je na nádherném místě možnost dát chutný Budvar za normální cenu. Mimo krásnou architekturu a hrad už tudíž nemám důvod v Lokti zastavovat.
PS: A kousek proti proudu je zase Permon.


Jana

neděle, 3. duben 2011
13:49

Jana

to Roman Holoubek:
Naprosto přesně. Ani Velichov, za naší návštěvy, nebyl k požívání. Odešli jsem posléza na Budvar (mnohem levnější i chutnější).


napsal(a): Jana [Odpovědět]

pechi

neděle, 3. duben 2011
14:36

pechi

to Roman Holoubek: Ano, máte pravdu. Loni mimo turistickou sezónu to byl kyseláč za velký prachy. Možná je to přes léto lepší, ale já už se tam nevydám.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 03.04.2011 ve 15:50:42


napsal(a): pechi [Odpovědět]

Roman Holoubek

neděle, 3. duben 2011
18:19

Roman Holoubek

to Roman Holoubek: A nezapomínejme, že ještě kousek dál po proudu s malou odbočkou nad Vary je skvělý Hastrman. A že se ta odbočka kvůli pivu vyplatí.


JardaK

pátek, 1. duben 2011
18:26

JardaK

Tak zkusím dát Florianovi poslední šanci. Předchozí dvě návštěvy, asi před rokem a asi před dvěma, byly ve znamení nakyslého piva uprostřed krušovických propriet.


napsal(a): JardaK [Odpovědět]

dan

pátek, 1. duben 2011
13:32

Dan

PŘÍSPĚVEK SMAZÁN, PROTOŽE HO NĚKDO NAPSAL POD MÝM NICKEM


napsal(a): dan [Odpovědět]

moreli

pátek, 1. duben 2011
14:11

moreli

to dan: Asi ho budu muset ochutnat přímo v pivovaru. Když jsem ho pil naposled v Praze, chutnalo jak voda vyždímaná z týden nošených smradlavých fuseklí.


napsal(a): moreli [Odpovědět]

Jana

pátek, 1. duben 2011
17:21

Jana

to moreli:
Byli jsme "na místě činu" před 3 lety a chutnalo to naprosto stejně.:( Už víckrát ne!


napsal(a): Jana [Odpovědět]

Dan

pátek, 1. duben 2011
20:01

Dan

to dan:
TENTO PŘÍSPĚVEK JSEM NEPSAL JÁ.
UŽ ZASE SE NĚKDO VYDÁVÁ ZA MNE. :(
PROSÍM WEBMASTERA, NEŠLO BY S TÍM NĚCO UDĚLAT? DÍKY


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Chody

sobota, 2. duben 2011
12:27

Chody

to Dan:
Proč hned mazat :-? Ten "dan" to nenapsal jako Ty, jen systém Tě přiřadil k jeho příspěvku. Stačilo mi napsat a já bych to spravil...


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Dan

neděle, 3. duben 2011
02:06

Dan

to Chody:
Omlouvám se, ruka rychlejší než myšlenka...
Jen nechápu, že stačí napsat jen dan s malým "d" a systém ho přihlásí a přiřadí pod mým nickem. To potom registrace poněkud postrádá smysl.


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Chody

neděle, 3. duben 2011
09:13

Chody

to Dan:
Jj, ono ho to nepřihlásí, jen přiřadí jako Tvůj příspěvek. Chce to nějak vychytat, leč zatím to funguje tak jak to funguje :(


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Jarka Hošková

středa, 26. březen 2008
14:26

Tak jsme tam také byli. Prostory nádherné (včetně ukázkově čistých toalet), obsluha šaramantní, pivo dobré. Syrečky byly slané - protože to byly syrečky. Přílohy k jídlu - jak v Česku po revoluci již nezvyklé - v ceně jídla! Rádi přijdem zase...


napsal(a): Jarka Hošková (jarkahoskova(a)centrum.cz) [Odpovědět]

Stanik

sobota, 22. březen 2008
00:31

Dnes jsem tu byl. Obsluha (starsi pani) byla ochotna a prijemna. Pivo bylo velmi dobry, osvezujici a urcite se super hodi na leto. Zkusil jsem i velikonocni zelene (!!) pivo. Chutnalo vyborne, sladke a horke.
Zato obalene syrecky za moc nestali: byli slane a hranolky byli olejove a zdali se taky zelene.
Jinak tu byla ale moc hezka atmosfera.


napsal(a): Stanik [Odpovědět]

Pavel

pátek, 29. únor 2008
12:03

Pavel

Bohužel i já jsem opojen Permonem ochutnal příšerně kyselé pivo, které jsem nedopil ( snad poprvé v životě -kromě přesycených G-hnusů apod.) a paní se divila ( asi měla ochutnat , pak by se nedivila) , vypadá to že kvalita kolísá od várky k várce ale ani tak tento pivovárek nezavrhuji a zkusím někdy příště, mám to tam sice 280 km ale když předem zavolám a zeptám se zda dnes je pivo pitelné, tak to risknu !)


napsal(a): Pavel [Odpovědět]

Ivan Šulc

pondělí, 25. únor 2008
09:09

Byl jsem s přáteli na začátku července 2007 a pivo bylo odporně kyselé a zapáchalo, nepříjemná obsluha (starší pár), která zřejmě očekávala příjezd německých a ruských turistů, žádný propagační materiál o pivovaru, žádné informace ze strany personálu. Za takové pivo bych se styděl. Tu půlhodinku, než jsme zaplatili a odešli od nedopitého piva, jsme pozorovali reakce příchozích na pivo - totožné s našimi, tedy údiv a kroucení hlavou. Upalovali jsme z Lokte pryč a ten pravý ráj jsme našli u L.Vorla ve Velkém Rybníku - poctivé a dobře ošetřené pivo a přívětivý majitel.
---------------------------------
Zpráva byla upravena adminem 25.02.2008 ve 09:14:39


napsal(a): Ivan Šulc [Odpovědět]

lada

pondělí, 7. leden 2008
21:49

Lada

Do Lokte, v Lokti. Zde zadne jazykove nastrahy necihaji :-)
A k veci. O vetsine minipivovaru si mohu na internetu precist dost informaci a zajimalo by me prave to, ceho je nedostatek. Tedy, aspon z meho pohledu, bych ocekaval hodne fotek (tato recenze OK), informace o jidle (opet jkz takz splneno), informace o pripadnem ubytovani (kde to nemaji primo na svem webu), informace o oteviraci dobe a o chovani k takovym exotum, jako jsou nekuraci a cykliste. Takze shrnuto - dekuji a jen tak dale.

PS: Netreba pro me doplnovat dalsi informace o Lokti, tam to znam. Pivo pri me navsteve vzdy vynikajici, nabidka velmi chuda, jak je i uvedeno v clanku, cena piva neumerna mabidce v okoli (zkuste krome Lomnice i Velky Rybnik, stoji to za to). Nekde jsem cetl, ze pry je to kvuli cestovkam, ktere tam vozi Nemce a dostavaji z utraty provizi. Opravdu?


napsal(a): lada [Odpovědět]

hroch

pondělí, 7. leden 2008
11:39

hroch

Pochvala článku.
Já jsem byl v Lokti přesně před rokem a pivo bylo strašně kyselé.Ubrusy holt jsou na obrázku, protože nám taky servírka nabídla radši Krušovické, protože každý přece není zvyklý na kvasnicové pivo. Tento objekt jsme museli s kolegou opustit, a v Lokti již neseženete nic jiného než PU,G,Kr,StP. Na večer a nocleh v Lokti mám bohužel tímpádem velmi špatné vzpomínky.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Slávista

pondělí, 7. leden 2008
07:30

Slávista

Též musím pochválit za výborně napsaný článek, kterému nechybí vůbec nic. I fotky jsou velmi hezké.
Pokud jde o samotný pivovar - byl jsem tam 2x, poprvé se pivu ani jídlu nedalo nic vyčíst, podruhé ( loni v létě ) pivo ale bylo kyselé až běda ( což uznal i pan Novák, sládek, u kterého jsme se s kamarádem také stavili a který tam měl shodou okolností vzorek v PETce ) a jídlo jsem nezkoušel, neboť se tam navalil zájezd Němců. Ale co, Loket rozhodně ze svých cest neškrtám!


napsal(a): Slávista [Odpovědět]

Pavo

neděle, 6. leden 2008
20:20

Skvělý článek,díky za něj. Jen to zátiší s bůčkovým závitkem a místní 11° lehce narušuje "krušovický ubrus". :-)


napsal(a): Pavo [Odpovědět]

Jumping Beer

neděle, 6. leden 2008
19:15

Jumping Beer

Vyborny clanek, pekne fotky. Panu Vojackovi patri velky dik a pochvala a doufam, ze zde bude vice takovych clanku. Ostatne je mnoho pivovaru, ktere jsou nekdy vice, ale spise mene zname a clovek tak aspon dostane vynikajici typ na vylet. A kdyz je k tomu jeste dobra reference, neni co resit! Jinak s vami souhlasim, vlajkovou lodi pivovaru by mel byt svetly lezak, polotmava varianta jiste neni spatna (nejsem ovsem priznivec tmavych piv). S pozdravem svetu beer.



PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI