Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Jak se vyrábí pivo v Pivovaru Bernard

Video s pivní tématikou


verze pro tisk

Jak se vyrábí pivo v Pivovaru Bernard

Jak se vyrábí pivo v Pivovaru Bernard [p216]

Dnešní pilotní video jste již možná viděli na TV iDnes (červen 2008). Na YouTube jsem ho našel od uživatele standabernard a řekl jsem si, že by bylo škoda, aby zapadlo. Podívejme se tedy do humpoleckého pivovaru Bernard, jak že se to jejich pivečko vlastně dostává na svět. A položme si otázku: Platí i dnes všechno tak, jak nám pan Bernard ukazuje?



Nejspíš díky volební kampani pana Bernarda můžete na internetu narazit na další videa s Bernardem - majitelem a Bernardem - pivovarem v hlavní roli. Takže začněme reklamou, ale nikoliv na pivo. Reklamní spot Komerční banky jistě všichni dobře znáte. Trošku morbidnější parodii této reklamy jste mohli vidět zde... Nyní se ale podívejte na "pravý" spot.



V neposlední řadě se podívejte ve dvou dílech na starší pořad České televize z cyklu 99 životů - Život majitele pivovaru.




Ale nejen uživatel standabernard ukládá na web videa pojednávající o pivovaru v Humpolci. Zpravodajská televize i.vysočina.cz Vám přináší zprávy i z pivovarnictví. Podívejte se na video z návštěvy tohoto pivovaru v rámci školní exkurze Obchodní akademie.



Další video je z návštěvy ministra zemědělství ČR pana Gandaloviče.



A na závěr se podívejme na zajímavé hodnocení Svátečního ležáku, který Vám představuje uživatel rychlepipy



Zdroj videí: YouTube.com



[Richard Chodora] [Zobrazeno 10935x] [16. říjen 2008]
[Pivní video] [comments: 25] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

Tchoř

neděle, 27. březen 2011
00:23

Možná budu opakovat mnohokrát řečené: Bernard má úspěch. Pivovárek v Humpolci, který před dvaceti znali jen místní a okolní konzumenti a na jehož pivo asi oprávněně nadávali (nevím přesně, jsem odjinud), koupili najednou noví majitelé, pro místní cizáci, pivo pojmenovali po jedním z nich, půjčili si peníze na investice a z krachujícího podniku udělali podnikatelský zázrak. A to takový, že přes vysokou cenu se jejich nepasterizované pivo úspěšně prodává v obchodních řetězcích po celé republice a točí se v mnoha hospodách včetně malých vesniček. Stojí za tím odvaha, tvrdá práce, jasný podnikatelský záměr a především úžasná marketingová strategie. Ačkoli ani mně se to nelíbí, volba silného belgického partnera byla její součástí a přispěla k současnému úspěchu pivovárku, který navzdory svému úspěchu zůstává v kategorii malých až středních průmyslových výrobců piva.
Humpolecké pivo ale piju jen občas, protože mám naštěstí skoro denně možnost koupit srovnatelné, občas lepší a levnější pivo.
A politika sem nepatří. Takže: Bernardu zdar!


napsal(a): Tchoř [Odpovědět]

jegoric

úterý, 21. říjen 2008
20:12

jegoric

Lidi, to myslíte vážně? Kritizovat někoho, že propaguje svoje výrobky? Svijanům už na pivních serverech taky kdekdo nemůže přijít na jméno, poněvadž mají, ó hrůzo, úspěch... Zdá se, že ideálem česko-moravsko-slezského pivaře je pivovar typu Podkováně, který jeho majitelé a nájemci opakovaně přivedli na buben a jeho produkci v posledním období existence k nepitelnosti...


napsal(a): jegoric [Odpovědět]

Adsense

19. duben 2024
10:24


posted by: Inzerce

ladin

úterý, 21. říjen 2008
07:15

Pridavam se k lidem, kteri tady Bernarda chvali, prestoze ho moc nepiju. Majitelovy politicke nazory mi nevadi, marketing povazuji za nutnost a ocenuji, ze jsou stale schopni prodavat nejen levna piva pro retezce, ale i kvalitu.

Tmava 13 - mezi pivy z velkych pivovaru take povazuji za naprostou spicku. Bohuzel v okoli (karlovarsko) jej prestali tocit kvuli malemu odberu a cene. A lahvove za ty penize u me hleda opodstatneni tezko - mezi tmavou 12 Bakalar za 9,5 Kc a tmavou 14 Permon za 24 Kc se tmava 13 Bernard moc neprosazuje.

Svetle lezaky 11 a 12 dokazu sehnat tocene, kvalita o nekolik radu vyssi nez konkurencni patoky od gigantu, cena prijatelna, ale bohuzel moc hospodskych to nekupuje.

Nealkopivo mi vseobecne nechutna, ale polotmaveho Bernarda, kdyz mam zizen, dokazu manzelce z pulky vypit.


napsal(a): ladin [Odpovědět]

LiborP

pondělí, 20. říjen 2008
14:05

LiborP

Nějak nechápu, proč vás to tak bere. Za to že pan Bernard vytáhl Humpolecký pivovar z bahna a nesklouzl k nějakým chemickým sračkám, si zaslouží aspoň obdiv ne-li medailii. Kolik jiných pivovarů již skončilo anebo nyní vyrábí něco naprosto nepřesvědčivého. Ano Bernard je založený na marketingu, ale myslím, že bez určité poctivnosti je sebelepší marketing v takovém objemu v podstatě zbytečný.


napsal(a): LiborP [Odpovědět]

laďa

pondělí, 20. říjen 2008
12:52

Lada

tmavý bernard 13 - lepší tmavé lahvové tuzemské produkce neznám, občas si udělám radost a za tu dvacku ho koupím, točená je v Olomouci téměř výhradně dvanáctka / ale obsahem alkoholu jasná jedenáctka/ - řekl bych slušný standard jednoznačně převyšující gamstarokrušoajinéeuro, vyjímečně potkávám sváteční ležák, což je plnotučná dvanáctka a pokud se nabízí cenové srovnání s plzní, tak ji suveréně utře. o tom, že jsou na pivním trhu lepší piva není sporu, ale nejsou vidět v hospodách, kde je giganti převálcují reklamou, úplatky... bernard je někde mezi, člověk ho najde, ale musí hledat zatímco duo plzeň a gambáč je na každém rohu, v každý herně


napsal(a): laďa [Odpovědět]

siki

pondělí, 20. říjen 2008
11:53

siki

No, je opravdu zajímavé, když se zeptám nějakého "pivaře", který do sebe lije Géčko, případně Staráč, Krušky...zda zná i jiné menší pivovary, tak 90% z nich odpoví, že Bernarda a Svijany.....takže v podvědomí lidí je....ale stejně si furt kupují ty utrejchy a Bernarda, nebo třeba ty Svijany si koupí svátečně 1x za půl roku na chuť, což nechápu...


napsal(a): siki [Odpovědět]

Moro

pondělí, 20. říjen 2008
10:22

Moro

to Jiri.J:
Já to jako kritiku ani nebral, jen jsem si dovoli navázat na Váš příspěvek :) a vyjádřil vlastní názor


napsal(a): Moro [Odpovědět]

Jiri.J

pondělí, 20. říjen 2008
09:28

to Moro: Však já to nikterak nekritizuji, pouze konstatuji, že je to v ČR je nestandardní. Mě by trošku zajímalo, jestli se mu to rentuje. Je za tím evidentně ohromný kus práce. A myslím, že by Bernard mohl taky přijít s nějakým speciálkem:-)


napsal(a): Jiri.J [Odpovědět]

Energetik

neděle, 19. říjen 2008
22:59

Energetik

Souhlas s panem Kockou ve vsem, nemam, co bych dodal.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Mnich

neděle, 19. říjen 2008
21:21

Mnich

Ta videa, až na ČT, přiliš vydařená nejsou, nicméně mně je Bernard (pivo, pivovar i majitel) velmi sympatický.


napsal(a): Mnich [Odpovědět]

Moro

neděle, 19. říjen 2008
20:33

Moro

to Jiri.J:
Souhlasím s tím, že Bernard má skvěle zmáknutý marketing. Hledá možnosti a hledá tzv. tržní výklenky. V Opavě prakticky padl Zlatovar - Bernard má na trhu Opavský ležák. Další pivo je Prostějovská jedenáctka a další možná přijdou.
Má to láhve Bernard, je to méně nachmelené než Bernard, jmenuje se to jinak s jinou etiketou, ale prakticky je to Bernard. Uvidí se, zda na to obyvatelstvo těchto lokalit uslyší.
Je k diskusi (jako u všech značek na světě) - někomu to chutná, jiný to akceptuje, další odsuzuje.
Pivovar je firma jako každá jiná a musí utrpět zisk = vydělávat.
Takže se pan Bernard stará, jak umí ...
Tohle není jeho obhajoba - jen názor do diskuse ...
Apropos - když už jsme u toho, mně pivo Bernard chutná ...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 19.10.2008 ve 20:33:43


napsal(a): Moro [Odpovědět]

hroch

neděle, 19. říjen 2008
16:08

hroch

Souhlasím s Honzou Kočkou.
Bernard je ukázkou zmáklého marketingu. Už jen výsledek nedávné ankety novinářů je toho ukázkou. Bernard byl jediný pivovar, který u novinářů, kteří plně věří PR oddělením, dokázal konkurovat mediálně převychvalovaným výrobkům PU.
Zmiňovaný Janáček a Polička (oba podle ochutnávek na kulečníku u Hrocha zatím to nejlepší z komerčních pivovarů), jsou ukázkou přesného opaku. Marketing nulový, pivo se nedá koupit mimo stín komína a nikdo ho nezná.
Jinak Jantar je opravdu vynikajicí nealko. Ostatním výrobkům Bernarda se rád vyhnu.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Honza www.SvetPiva.cz

neděle, 19. říjen 2008
14:30

Ano, jedine spravne reseni je byt hezky zalezly u sveho komina a cekat, az si nekdo pro pivo dojede. Chutna vam Janacek, ale nesezenete ho ani v Brne? Nevadi, do Uh.B to neni prece daleko. On by se i v Brne prodaval, ale kdyz lidi ho neznaji...

ad Emu - ze bych tedy zanevrel na svuj oblibeny hokej v Litvinove? Vzdyt "Guma" Slegr verejne podporoval Paroubka, kteryho fakt nemusim. A dival jsi se na "Obsluhoval jsem anglickeho krale"? Ale radeji sji to proepnul ze jo. Vzdyt se tam vychvalovala plznicka atd...


napsal(a): Honza www.SvetPiva.cz [Odpovědět]

Jiri.J

neděle, 19. říjen 2008
13:42

Souhlasím s emu i v té politice:-)). Bernard klade oproti ostatním středním pivovarům mnohanásobně výrazněji důraz na marketing. Na naše poměry a velikost pivovaru je to bezesporu nezvyklé. A troufnu si říct, že i v evropském kontextu (celonárodní reklamní kampaně ap.) Jestli je to dobré, nevím, protože marketingu a jeho strategiím prd rozumím. Ale pivo mi připadá zcela bez obsahu a výrazu. Chuťově, jak píše emu, prostě ničím nezaujme. Tmavé je výjimkou, uznávám.


napsal(a): Jiri.J [Odpovědět]

jiri.kana

neděle, 19. říjen 2008
13:35

jiri.kana

to Honza www.SvetPiva.cz:
V tom pelhřimovským okrsku to dopadlo přece jen líp než při nákupu v Kauflandu - s. Štěch (Ambrosius) 43,12%. Bernard (Bernard) 31,65 :-)
Kdyby na každý 4 prodaný Ambrosie připadly 3 piva od Bernarda, tak by asi pivní nabídka u nás vypadala trochu jinak.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 19.10.2008 ve 13:36:37


napsal(a): jiri.kana [Odpovědět]

Honza www.SvetPiva.cz

neděle, 19. říjen 2008
12:44

Ano vzdy je volba. Kuprikladu k Bernardovi v senatorskych volbach Stech. A k humpoleckemu pivu Ambrosius do ctyr korun bez poplatku za reklamu v Kauflandu...


napsal(a): Honza www.SvetPiva.cz [Odpovědět]

emu

neděle, 19. říjen 2008
12:20

emu

Jestli do toho budu tahat politiku, je vcelku můj problém, někdo se zase řídí reklamou ;) třeba desítka mi v létě fakt připadala chuťově jako Gambrinus, jejich nealko bylo fajn, to nepopírám. Jistě, že bez marketingu se prodávat nedá, ale čeho je moc, toho je příliš a já za to platit nehodlám. pokud je pro mě Bernard alternativou ke gambrinusu, případně komunistům, samozřejmě ho volím. Ale můžu-li si vybrat ze široké nabídky (piv i politiků) tak ne...


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

jiri

sobota, 26. březen 2011
22:50

JIRI

Pane Emu, mam pocit, ze pijete pivo Bernard moc studene a pokud jste znalec, tak ...


napsal(a): jiri [Odpovědět]

Honza - www.SvetPiva.cz

neděle, 19. říjen 2008
11:13

Bernard nealko svetle, tmavy Bernard 13 - domnivam se, ze je to spicka u nas v dane kategorii.

Orientovany na marketing? Pivovar muze prodavat bez marketingu?


napsal(a): Honza - www.SvetPiva.cz [Odpovědět]

vemnr

neděle, 19. říjen 2008
10:57

vemnr

to siki: mal som tú česť ochutnať v lete nealko Bernard Jantar. krčmár mi ho odporúčal s nasledovnými slovami: "keď vám nebude chutiť, tak ja osobne ho zaplatím a dopijem" :D vedel presne čo hovorí, bolo fakt výborné...


ICQ: 205866331

napsal(a): vemnr [Odpovědět]

Jura

neděle, 19. říjen 2008
09:47

to emu: Naprosto souhlasím. Pivovar se orientuje primárně na marketinag, ale obsah je bohužel nezajímavý, v rámci ČR. Na mě Bernard působí chuťově jako velmi neosobitý, neutrální a bezvýrazný. Cena vůči obsahu nepřiměřená. I když jejich tmavé je vcelku solidní.


napsal(a): Jura [Odpovědět]

Honza - www.SvetPiva.cz

neděle, 19. říjen 2008
09:40

No s tou politikou tomu nerozumim. Asi by se tedy melo zkoumat, koho volil pan Witz z Policky. NEbo pan Radil z KBG, kterych tech pivovaru ma deset...jen by potom clovek mel mozna problem, co pit.

A jak to podle vysledku voleb vypada, mozna se obliby nyni dpstane lambik kriek. Ty jsou tak krasne cervene...jen nevim, jestli z toho jako velky priznivec techto piv mam mit vubec radost:(


napsal(a): Honza - www.SvetPiva.cz [Odpovědět]

Michal

neděle, 19. říjen 2008
03:12

Michal

Tak tahat do toho politiku, je z odpuštěnim zhovadilost. Nejsem pravičák, ale to neznamená, že by mi měl pan Bernard nějak vadit. Lahve maj svý, proč ne, vypadá to pěkně a pivo, na to, kolik ho vařej, je vynikající. Jediný mínus pro mě je ta cenová politika, kdy 12° se cenově rovná Prazdroji, což je u nás cenová špička, mohlo by bejt levnější, ale to nic nemění na tom, že to pivo je výborný!


ICQ: 260962312

napsal(a): Michal [Odpovědět]

emu

neděle, 19. říjen 2008
00:27

emu

Bernarda skoro nepiju. Nelíbí se mi jednak cenová politika, kde pivovar je na českém trhu prakticky nejdražší, ale výrobky nejsou nijak výjimečné (důraz hlavně na marketing - spíš obal, než obah...) a také politickou angažovanost páně Bernarda.


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

siki

sobota, 18. říjen 2008
22:36

siki

obzvláště u posledního víde mne napadá otáza, zda chlapci nemluvili poněkud naučeně... Každopádně nealko Bernard Jantar je to nej nealko, co se u nás vyrábí....mluvím jako řidič....)


napsal(a): siki [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI