Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Chodové Žižkovákům

Video s pivní tématikou


verze pro tisk

Chodové Žižkovákům

Chodové Žižkovákům [p164]

V Praze na Žižkově byla otevřena koutská hospoda. Nachází se u vchodu do karlínského tunelu. Byl jsem tam teď v sobotu ve 14 hodin. Bylo takřka prázdno, ale to je v tuto dobu všude.

Pan Skala (majitel Pivovaru Kout na Šumavě) si pochvaluje, že se tam vypilo za týden 15 sudů desítky. Vytvořil jsem krátký šot, na který se můžete podívat.

Snad bych mohl ještě uvést ceny piva: 10 za 20, 12 za 25, 14tm. za 26 a 18tm.(0,3) za 36 korun.





[Petr Pavlas] [Zobrazeno 12857x] [26. listopad 2008]
[Pivní video] [comments: 74] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

PavelOOOO

pondělí, 19. březen 2012
18:29

trochu to osvěžím, chodím tam občas pouze kvůli Koutskému pivu, nějak mi zachutnalo. S jídlem pořád nic moc, v létě lítá kolem pípy roj much, pivo pořád přesycené kysličníkem, navíc v létě nehorázně pěnilo, v poslední době se mi zdá, že je už by měli protáhnout trubky. Navíc, buď tam mají akci a je zavřeno, nebo je plno, eventuelně když si konečně sednu, tak se mnou začnou šibovat, že potřebují stůl (to jsem slušně poslal někam).
No jo no, Žižkov. Asi jim v létě koupím mucholapku.


napsal(a): PavelOOOO (lop13(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Michal Vronský

středa, 21. duben 2010
20:08

Dobrý den,
v pondělí 19.4. jsme opět otevřeli U slovanské lípy. Rádi bychom tuto hospodu resuscitovali. Čepujeme samozřejmě Kout a pár jídel v lístku taky najdete. Otevřeno máme od 16 do 23 hodin. Přijďte, věřím, že nebudete zklamáni, ale naopak příjemně překvapeni.


napsal(a): Michal Vronský (miguel32(a)volny.cz) [Odpovědět]

Adsense

28. březen 2024
19:36


posted by: Inzerce

Dan

pátek, 26. březen 2010
19:08

Dan

Dnes jsem šel okolo, bylo 15:10 a hospoda byla zavřená. Na dveřích ručně psaná cedule "Zavřeno" a na druhé bylo uvedeno, že pivo Kout je momentálně u cyklostezky na Zbraslav.
Vypadá to, že hospoda krachuje...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

Milan

pátek, 12. březen 2010
23:26

Milan

Po čase jsem se u Lípy stavil a mám trochu divný pocit. Otevřeno až od 15.00, už nemají kuchaře. Servírka sice velmi ochotná, návštěvnost chabá, desítka ještě šla, dvanáctce padala pěna rychleji než G. V létě se prý chystá rekonstrukce na cenově vyšší podnik a prý se uvažuje o budějovickém pivu. Bohužel čtenáři tohoto servru asi podobnou hospodu neuživí. Bohužel se opět ukazuje, že hospodu dělá i kvalitní a levná kuchyně, když se sejdou lidé na oběd, tak pak přijdou i večer. Hospoda má alespoň 70 míst, v deseti lidech se tam člověk i bojí.


napsal(a): Milan [Odpovědět]

Sekal

sobota, 13. březen 2010
00:30

Sekal

to Milan: Nesouhlasím, kout točí v restauraci celeste nebo jak se to jmenuje (tančící dům). Z koutu se v Praze dělá značka, když by to mělo být naopak. Ale uznávám, poslední dvě mé návštěvy nedopadly co se týče piva slavně. V říjnu jsem byl totálně nespokojen, teď v zimě už to bylo lepší.


napsal(a): Sekal [Odpovědět]

Zikmund

pátek, 7. srpen 2009
18:23

Tak nevím, buďto jsem měl velkou smůlu, nebo se ta hospoda proklatě zhoršila! :-(

Pivo úplně špatně ošetřený a vytočený - nefiltrovaná desítka i dvanáctka byly naprosto nesmyslně a zbytečně přesycený kysličníkem, takže na první napití to bylo, jak kdyby do toho někdo hodil pět pytlíků šumáku. Desítka byla vůbec hnusná, dvanáctka když se nechala pár minut odsát a přitom se s ní drobet kvedlalo, aby vybublala, nakonec ušla. Filtrovaná čtrnáctka byla ještě relativně asi nejlepší, ačkoli začínala už drobet kysnout.
Ve srovnání s tím, co jsem pil v červnu ve Voznici, bych nevěřil, že to vařil stejnej pivovar - v tý Voznici bylo fantastický úplně všechno od desítky po čtrnácku - zejména ta desítka mě tehdy moc mile překvapila - velmi frišná a lahodná.

Krom toho v Lípě mizerně vařej (měl jsem řízek smrdutě nádražní chuti a úplně studený brambory) a obsluha stála taky za hovno (dementní call-boy, kterej pivo nosil jen na zavolání, jinak furt žvanil za pípou s nějakejma svejma teen vrstevníkama). Nemluvě o drobnostech jako jsou smradlavý a neosvětlený hajzly nebo celkovej image toho podniku, kterej ze všeho nejspíš připomíná "lepší" vesnickou hospodu třetí cenový z počátku osmdesátejch let (a ač jsem za bolševika v podobnejch podnicích bejval častým hostem, nikdy jsem za neviděl tak socialisticky nevkusný "ozdoby" slepený ze šišek a šneků, jaký maj v roce 2009 se Slovanský lípě).

Na místě majitele Pivovaru Kout bych si skoro dával víc pozor, jestli mu někde takhle zbytečně nekazej jméno a pokusil se angažovat v Praze nějakou jinou hospodu na lepší adrese a více si vážící toho, co točej.
Tam bych pak určitě rád zašel, ale než podruhý vlýzt do Slovanský lípy, tak se radši projedu těch 40 kiláků do Voznice...


napsal(a): Zikmund [Odpovědět]

Malakin

pátek, 7. srpen 2009
20:29

Malakin

to Zikmund: U Slovanské lípy jsem nebyl od března (tehdy jsem byl spokojen jak s pivem, tak s jídlem), aktuální stav tedy nemohu moc soudit. Podle reakcí z mého okolí však nejste jediný nespokojený. Jsem tam chtěl pořádat jednu oslavičku, ale bylo mi to rozmluveno, že prý tam šli s kvalitou jídla v posledních měsících velmi dolů...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Tomas

úterý, 7. duben 2009
07:54

tomáš

No já myslím, že v Čechách jsou logovaný půllitry pro pivovar velikosti Kouta zbytečnej luxus a vyhozený peníze, protože to lidi stejně dřív nebo později v hospodě rozeberou a nemusí to bejt ani přímo sběratelé sklenic. Že do toho nechce dávat peníze, v tom ho chápu, reklamu může dělat i jinak. Čím škodí pan Skala obyčejným konzumentům? Stačí obyčejný sklenice bez loga, nic jinýho si nezasloužíme...


napsal(a): Tomas [Odpovědět]

Malakin

úterý, 7. duben 2009
07:59

Malakin

to Tomas: Jak vidím, je to pořád dokola, tj. vysvětlování a vysvětlování, které skoro k ničemu nevede. Ale já se nevzdám :) a až budu mít chvilku, napíšu na toto téma nějaký blog.

Jinak těmi obyčejnými konzumenty jsem měl na mysli konzumenty, kteří něco od piva sbírají, tj. 99 % všech konzumentů piva u nás.

P.S.: Komentáře z dnešního rána byly původně v CJN, ale protože to tam nemá co dělat, překopíroval jsem to sem. A než příště někam něco napíšete, popřemýšlejte nad tím, zda se to do dané sekce vůbec hodí a zda není škoda, aby se váš komentář za pár týdnů ztratil v propadlišti redakčního systému Pivního.infa.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 07.04.2009 ve 18:07:48


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

ladin

úterý, 7. duben 2009
08:58

to Tomas: Nebudu jmenovat a delat reklamu, ale mam ve svem okoli dva minipivovary, kam si mnohokrat rocne najdu za pivem cestu a jejich pristup je nasledujici. Krome dobreho piva se tam prodava hladke logovane sklo za 35-50 Kc, slozitejsi kousky za 50-80 Kc.

Vysledkem je, ze se pivo nekrade. Obsluha se neboji bez zalohy davat sve sklo i na zahradku, v klidu sleduji i u svych kol postavajici cyklisty a dokonce do skla bez zalohy toci i pri pivnich slavnostech, kdy jini lide kupuji sklo a davaji si ho do tasek. Reklamni predmety tak maji lide u sebe doma, delaji pivovaru zdarma reklamu, pivovar na tom i neco malo vydela a spokojeni jsou vsichni.

Etiketu samozrejme dostanu ke kazde zakoupene PET lahvi a kdybych chtel (nic nesbiram), tak ji samozrejme dostanu bez lepidla a do ruky misto na PET. Jednou rocne se pri placeni zeptam, zda bych si mohl vzit jeden tacek, samozrejme jej "zdarma" dostanu a to mi jeste z vlastni iniciativy prinesou nejaky nepouzity.

A pak je tady samozrejme opacny extrem- lide, kteri si prijdou jen pro etikety a tacky, nedaji si ani jedno pivo a divi se, ze to neni zadarmo. K tomu jsou schopni pozadovat sklo za ceny, za ktere je velkoobchodni nelogovane a jsou prekvapeni, ze chce majitel neco vydelat.

Proc to podobne nemuze vypadat vsude, to je mi zahadou.


napsal(a): ladin [Odpovědět]

Malakin

úterý, 7. duben 2009
09:38

Malakin

to ladin: Před časem byl u mě doma jeden známý a prohlížel si moji sbírečku a jeho pozornosti mj. neušla jedna koutská sklenice:

Kout na Šumavě? Co to je? V Koutě se vaří pivo? O tom jsem neslyšel. Jezdím kolem docela často, tak se tam zkusím někdy stavit a uvidím...

No a přesně o tom to je. Čtenářů PI a jiných pivních serverů je pár set a o pivovárcích typu Kouta samozřejmě vědí, ale zbytek české populace nemá vůbec ponětí, že existuje nějakej Kout na Šumavě, natož že se tam vaří nějaké pivo.

Případ druhý:

Mám kolegyni, která je ze Stříbra. Když jsem se jí zeptal, zda by mi nemohla od Rybiček dovézt PETku Duchmause, říkala, že o žádným pivovaru ve Stříbře neslyšela. Tedy slyšela, ale ten už prý pivo dávno nevaří. Tak jsem jí ukázal webové stránky Rybiček a následující víkend tam zašla s několika dalšími lidmi, kteří o tom taky neměli ponětí. A všichni byli nadšeni...

Je vidět, že bez reklamy to prostě dneska nejde. A pokud je možnost mít někde reklamu zadarmo, proč toho nevyužít. Ať už formou nějakého článečku, tak třeba výrobou pivních suvenýrů, které pak třeba sběratelé rozešlou do půlky světa a dají tak vědět ostatním, že se tam či onam zase vaří pivo.

A že si někdo přijede do pivovaru jen pro pivní suvenýry a pivo žádné nechce? To je bohužel mohdy pravda. Ale pořád je tu hodně těch, kteří si to pivo k těm suvenýrům taky rádi dají, příp. koupí s sebou. Já se mezi ně počítám a znám spoustu jiných sběratelů, kteří jsou na tom úplně stejně. Rádi si uděláme výlet za pivem a to nejen kvůli suvenýrům, ale hlavně proto, abychom něco zajímavého ochutnali.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 07.04.2009 ve 18:05:10


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Malakin

úterý, 7. duben 2009
07:49

Malakin

to Aubi: Lapkové? Já bych to nazval logickým vyústěním nenávisti pana Skaly vůči sběratelům. Pokud zakazuje prodej půllitrů ve vlastních hospodách, nemůže se divit, že mu to lidi kradou. Věř tomu, že sběratel si to raději koupí než aby to kradl. Ale pokud narazí na něčí nepochopení či spíše blbost, neváhá ani minutu.

Jinak já si u Slovanské lípy jednu skleničku poctivě koupil. Díky přístupu pana Skaly šla ovšem částka za sklenici do kapsy servírky. Ta už zde samozřejmě dávno nepracuje.

Pokud si chceš tedy na někoho stěžovat, stěžuj si na správném místě, tj. majiteli pivovaru. Zkus mu vysvětlit, že svým negativistickým přístupem neškodí jen sám sobě, ale i obyčejným konzumentům. Když těch stížností bude víc, třeba se nad tím konečně zamyslí...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

IceCage

pátek, 26. březen 2010
13:37

to Malakin:
To je sprosty. Kdyz mi to nepatri, tak na to nesham. Sberatel=zlodej? Pakaz nevychovana a bezhodledna. A soudit vedeni Kout taky nemas pravo. Delaji co chteji. Kdyz ti to nevyhovuje, tak si trhni.


napsal(a): IceCage [Odpovědět]

Aubi (Miroslav Aubrecht)

úterý, 7. duben 2009
07:47

U Slovanské lípy - pivečko chutné jako vždy. Poslední dobou nosí pivko v pulitrech od Svijan,Kláštera... Pokud chci pivko v pulitru s uchem, musím poprosit. Kde je asi mají? Lapkové?


napsal(a): Aubi (Miroslav Aubrecht) [Odpovědět]

Luky

úterý, 3. březen 2009
16:30

Luky

To Energetik: A kousek pod Lípou na Koňevce cca 150 m směr Florenc je hospůdka, kde točí pivo z Chýně a je to tam taky dobrý.


napsal(a): Luky [Odpovědět]

Luky

úterý, 3. březen 2009
15:29

Luky

Nefiltrovaná 12 od Lípy je řekl bych v součastné době nejlepší pivko v Praze !


napsal(a): Luky [Odpovědět]

Energetik

úterý, 3. březen 2009
15:52

Energetik

to Luky: Přesne tak!

A taky je třeba kvitovat ochotnou a milou obsluhu!


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Trhac

pondělí, 2. březen 2009
19:48

Trhac

Tak jsem si konečně našel čas, a udělal si k Slovanské lípě výlet:-) Pivo bylo opravdu výborné...podle mě jedna z nejlepších kvasnicovejch 12 co jsou běžně v Praze na čepu:-) O to víc sem se divil, že je tak dobrá, i při prázdné hospě...Jen teda 60kč za pulitr 18°ky mi přišlo fakt hodně, dobrá cena by byla tak 40...ale stejně sem jí nakonec neochutnal, protože sem už měl dost opotřebovanou chuť po všech předchozích lahůdkách:-) Takže tomuhle podniku přeju hodně štěstí, a doufám, že si najde víc pravidelných zákazníků:-) Já osobně se zase někdy stavím:-)


ICQ: 276990904

napsal(a): Trhac [Odpovědět]

Henri

úterý, 3. březen 2009
09:00

Henri

to Trhac: Ta 18° se stejně pije spíše po třetinkách a cena třetinky je srovnatelná s cenou 19° u Bulovky. Jinak absolutní souhlas s hodnocením kvasnicové 12°:-)


napsal(a): Henri [Odpovědět]

píra

úterý, 3. březen 2009
15:03

píra

to Trhac:
Já tam byl včera taky, sice už jsem měl za sebou degustaci v pivovarském klubu, ale na tu 18 jsem měl chuť. Jen jsem se při té prázdné hospodě bál, že to nebude k pití. Tak snad příště. Jo a večer jsem završil parádní Chýní hned vedle Merendy(Hotel Victor?)


napsal(a): píra [Odpovědět]

Trhac

úterý, 3. březen 2009
19:47

Trhac

to píra: Myslím, že vedle té Merendy se to jmenuje pivovarský dvůr, alspoň to tak vypadá podle Beerborce, ale tam už jsem se nestavoval, zase někdy jindy :) Jinak teda jak koukám, tak se nám z Žižkova stává správně pivní čtvrť, kde je ta doba, kdy tam byla tak akorát Radnice...Ještě teda zbývá aby tyhle hospody s pořádným pivem vzali zákazníky z europivních hospod a bude to tam pohoda...


ICQ: 276990904

napsal(a): Trhac [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 23. leden 2009
06:33

Roman Holoubek

S těmi sklenicemi:
Také jsme u nás (v bývalém mém působení v pivovaru BON)zavedli prodej skla. Prodávalo se na pivovaře, prodávalo se na letních akcích na stáncích. A s hostinskými s kterými byla řeč a šlo o turisticky atraktivnější hospu jsem zavedl komisní prodej suvenýrů. Tak, aby cena byla shodná s cenou na pivovaru. Jednou za čas jsme spolu udělali inveturu a za prodané suvenýry jsme inkasovali peníze od hostinského.

Pravda, sklo se kradlo stále, ale ve výrazně menší míře než před zavedením prodeje. Po čase jsem zjistil, že některý hostinský byl vyčůraný a prodával většinu skla ve své režii a nás žádal zdarma o nové (za rozbité a rozkradené). Žel i s tím se musí počítat.


píra

čtvrtek, 22. leden 2009
18:58

píra

To Malakin:S problémem s půlitry úplně souhlasim. Já sám musel jet na doporučení pana sládka až do Holýšova, kde je majitel obchodu se sklem pro pivovar dekoruje a taky prodává. Ucháč za 100 kč. Lituju, že jsem jich v létě nekoupil víc.


napsal(a): píra [Odpovědět]

Malakin

úterý, 6. leden 2009
15:09

Malakin

Pane Skalo, měl bych jednu připomínku a prosbu zároveň:

Stěžujete si, že se vám v hospodách s vaším pivem ztrácejí sklenice (půllitry). K tomu vám můžu říci jediné: pokud budete prodej sklenic zakazovat, budou se vám ztrácet pořád. Řešení ale existuje: nabídněte možnost jejich prodeje (jak v hospodach, tak samotném pivovaru). Sběratelé si raději sklenici koupí, než aby ji kradli. Pokud nevěříte, zkuste si zajet do nějakého jiného minipivovaru. V 99 % možnost koupě/prodeje dávno nabízejí a problém s krádežemi tak téměř vyřešili...
---------------------------------
Zpráva byla upravena 06.01.2009 ve 15:10:11


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Majitel pivovaru :Jan Skala

neděle, 4. leden 2009
19:21

Zdravíme všechny příznivce našeho piva.

Vaše kritika 18 stupňového piva,si myslím,že není oprávněná už z toho důvodu,že se jedná o pivo speciální,které získalo při celostátní degustaci ve své kategorii dva krát po sobě první cenu.Tento extra speciál není určen k běžné konzumaci,z toho důvodu,že se jedná o pivo velmi silné,které má minimálně 8.6 % alkoholu a mělo by se konzumovat spíše pro chuť.Cenové přirovnání toho nejlacinějšího stolního vína kde je cena 2 dcl 25 Kč.
Před 40 lety stála 18 stupňového piva zn. Diplomat 0,3 litru 25 Kč.V této době se průměrný plat pohyboval kolem 2000 Kč měsíčně a v tu dobu stál Prazdroj 4,60 Kč.Nutno zvážit,že veškeré suroviny i energie jsou v průměru o 1000 % dražší.Velice by nás mrzelo,kdyby se u vás toto vysvětlení nesetkalo s pochopením.
Jinak Vás zvu na bezplatnou exkurzi spojenou s ochutnávkou.

S pozdravem :

Hlavní sládek :Bohuslav Hlavsa


napsal(a): Majitel pivovaru :Jan Skala (janskala(a)email.cz) [Odpovědět]

Roman Holoubek

pátek, 23. leden 2009
06:27

Roman Holoubek

to Majitel pivovaru :Jan Skala:
Souhlasím a potvrzuji. Vyrábět toto pivo stojí výrazně více peněz (suroviny, energie, čas). Cena není nijak přemrštěná.
Koutské, ač mám k němu daleko, jsem již několikrát měl a vždy ke spokojenosti. A co se týče tmavé 18 - je to takový sladký dortík, právě tak dobrý pro jednu sklenici, ne pro celovečerní pití. Rád jsem jím končil, při svých koštech.

PS: Vzpomínám na nádhernou atmosféru před 2 lety v Koutě. Z vrátnice výčep, na trávě mezi stromy stoly a usměvavá obsluha. K tomu výborné pivo - co víc si přát v letní podvečer?


Tomáš Kroupa

úterý, 16. prosinec 2008
13:05

Tomáš Kroupa

to emu: Když jsem se ptal, byl jsem ještě střízliv. ::lol Může se jednat o chybu obsluhy. Když jsem se zeptal: ´´Vy máte taky jedenáctku, jo?´´
´´Jo,´´ zněla odpověď. A možná měla na mysli kvasnicovou desítku, která se tu už údajně taktéž vyskytla. Když měli zároveň ke dvanáctce i její kvasnicovou verzi... :o


emu

úterý, 16. prosinec 2008
11:00

emu

to Chody: Je to nějaké divné - o jedenáctce hospoda nic nepíše ani na nápojovém lístku, ani na informační tabuli venku, kde se píše křídou, takže předpokládám, že zařazení nového piva na tabuli by proběhlo bez problémů hned. Pár slov jsem o pivu s obsluhou taky prohodil a ani zde zmínka o nějaké 11 ce nepadla. Moc tomu nevěřím :)


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Tomáš Kroupa

úterý, 16. prosinec 2008
09:16

Tomáš Kroupa

to Chody: Taky mě to překvapilo, měl jsem si jí dát, už ale nebyl čas. Při objednávání piva jsem se zeptal, co momentálně mají, tohle vše mi obsluha vyjmenovala...


Chody

úterý, 16. prosinec 2008
08:00

Chody

Tomáš Kroupa píše v "Co je na čepu?" (pondělí, 15. prosinec 2008
08:57): "U Slovanské lípy včera na čepu z Koutského - světlé: 10°, 11°, 12°, 12° kvasnicová; tmavé: 14°, 18°."
By mě zajímalo, co je zač ta jedenáctka :-? Nevím, že by něco takového Pivovar Kout na Šumavě vařil? Že by nějaká novinka?


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Paja

pondělí, 15. prosinec 2008
08:00

Paja

18 ka za 60 je holt fakt. Respektive 0,3 l za 36. Ted premyslim, za kolik (teda kolik ji je) 18ka v Plzni. Daval jsem ji nekdy loni v Koutlandu a byla za 38 - ted si jenom uz nemuzu vzpomenout jestli to byl pullitr, ctyrka nebo trojka... BTW stejnou cenu (tj. 60 za 0,5 l) mi loni zjara rikala i obsluha v Pattonu ve Kdyni (cca 4 km od Kouta), kde ji ovsem mivaj/li jen prilezitostne.


napsal(a): Paja [Odpovědět]

Chody

neděle, 14. prosinec 2008
21:48

Chody

Profil restaurace U Slovanské lípy v Praze naleznete zde..., kde naleznete Malakinovi fotografie.


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

emu

neděle, 14. prosinec 2008
20:58

emu

Dneska jsem tam byl. Je dobře, že se stále točí kvasnicová 12, navíc s dobrou chutí. Ochutnal jsem tři piva a všechna byla OK. Zcestná mi ale přijde nabídka tmavé 18ky, za cenu 60 Kč/0,5 l... když vezmu, že tmavá 14 ka je za 26 Kč, je ta cena naprosto mimo a asi jen blázen si tam bude dávat 18 ku. Obsluha velice pozorná, na můj vkus až příliš nabízející, stále nám nabízela, at si ještě něco dáme. Plusem ale je, že piva byla většinou nadmírová, co což se dvakrát často nevidí :)
Moc dobře, že má Kout v Praze svou pivnici! Pivo stojí za návštěvu!!!


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Malakin

středa, 10. prosinec 2008
15:04

Malakin

to Rosťa: Problémem je, že většina mých známých jsou stejně jako já nekuřáci. A dostat je do zahulené hospody je problém. Pivní fajnšmekr to vždycky nějak přetrpí, ale kdo chce jenom pokecat s přáteli a na značce piva mu nezáleží, raději půjde jinam.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Malakin

středa, 10. prosinec 2008
14:54

Malakin

to emu: Svým způsobem trefa do černého.

U Radnice jsem povětšinou spokojený, leč třeba 29. 11. příšerný Benešov 10 a příšerný Platan 10. Ale uznávám, mohlo být samotným pivem.

Merendu příliš soudit nemůžu, byl jsem tam jen jednou, tedy co se to jmenuje Merenda.

Zlý časy většinou bez problémů, alespoň teď na podzim/v zimě. V srpnu tam ale měli zkyslého Poutníka 12, v září zase zkyslého Kocoura stout. Možná to bylo pivem, možná nevhodným skladováním = nemají sklep.

U Klokočníka mají zase problémy s kvasnicovou 12. Před měsícem luxus, minulé pondělí nepoživatelné = zkyslé. Raději jsme všichni přešli na kvasnici 10, která byla naopak bez chybičky.

Když už jsme u toho, ještě bych zmínil mou hospodu hospod, tedy Obžerství: většinou ok, ale před měsícem např. zkyslá pšenice z Varnsdorfa, minulou středu zase lehce nakyslý Opat 17.

Řekl bych problém hospod, kde se soudek nevytočí tentýž den. Ale někdy to vážně nemusí být hospodou, nýbrž pivem.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 10.12.2008 ve 14:59:52


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Energetik

středa, 10. prosinec 2008
12:55

Energetik

Já mohu posoudit zejména Zlý Časy a nikdy jsem tam problém s pivem neměl. Vlastně se našel jedna malá výjimka (Rampušák), ale to se prostě stává.. jinak vždy vše v naprostém pořádku. Navíc zrovna speciály ve Zlých časech dle mého dlouho nevydrží :-))) Já si myslím, že pokud někdo chce, tak udrží kvalitní piva i při menší výtoči na minimálně standardní úrovni.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

emu

středa, 10. prosinec 2008
12:41

emu

je asi jasné co měl malakin na mysli. U Radnice, Merenda, Zlý Časy, Tramway... tohle naznačování taky nemám rád. Buď to řeknu normálně, a nebo mlčím. Ale dělat že to nechci říct, ale přitom to vykecat, to je typický malakin :D
---------------------------------
Zpráva byla upravena 10.12.2008 ve 12:44:34


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Rosťa

středa, 10. prosinec 2008
10:24

Rosťa

to Malakin: Pokud tedy něco není k veřejné diskuzi, pojal bych to již od samého počátku dle hesla: My nemůžeme veřejně ani naznačovat! Není asi dobré cosi naznačit, následně odmítnout na téma diskuzi a nedat tak možnost k obraně... Krom toho, pozitiva mohou někdy zásadně a jednoznačně převyšovat negativa. Voďme prostě více přátel na dobrá piva, všude o tom mluvme, doporučujme a je po problémech :) Akorát že pak celou řadu dobrot nestihneme :-?


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Malakin

středa, 10. prosinec 2008
09:49

Malakin

to phrabina: Tohle na veřejnou diskusi není. Až půjdu někdy kolem Zlých Časů, stavím se a můžeme si o tom promluvit...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

phrabina

středa, 10. prosinec 2008
00:06

phrabina

to Malakin: rád bych věděl konkrétně, které podniky na Žižkově a v Nuslích mají problémy se speciály. Pokud jde o Nusle, myslím že ani Tramway (jsou to vůbec ještě Nusle?) ani Zlý Časy žádný problém nemají. Máš na mysli někoho jiného? Není lepší být konkrétní a rozpoutat diskuzi, než pouze zasmradit?


napsal(a): phrabina [Odpovědět]

Kejna

neděle, 7. prosinec 2008
11:07

Kejna

to Rosťa: i včera a i já mohu jen doporučit :-)


napsal(a): Kejna [Odpovědět]

Rosťa

čtvrtek, 4. prosinec 2008
08:05

Rosťa

Ahoj, U lípy včera kvasnicová dvanda, nemohu než doporučit :-)


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

martin c.

středa, 3. prosinec 2008
18:32

Martin C.

to Malakin: Máš pravdu, já jen doufám, že se to nestane. Podle mého názoru se speciály jako 18° neudrží, protože pro štamgasty bude drahá, ale ostatní by se udržet mohlo. Ptal jsem se číšníka, co že se rozhodli točit zrovna Koutské. Dověděl jsem se, že chtěli vyzkoušet něco nového, co v okolí není a co se dobře pije. (Asi už s Gambáčem ztratili trpělivost) Zajímavé je, že se mě na oplátku číšník ptal na kvasnicové resp. nefiltrované pivo - prý ho nikdy nepil (ačkoli ho točí). Samozřejmě jsem mu ho vychválil do nebe (fakt je, že bylo opravdu skvělé) a doporučil mu, aby se nebál a vyzkoušel ho.
Sám jsem však zvědavý, jak dlouho jim to vydrží.
Mimochodem, chtěl jsem si dát 14°, ale prý jim došla - takže bych řekl, že od 10° do 14° snad nebude problém. Otazník visí nad 18° a jak se postaví štamgasti ke kvasnicovému.


napsal(a): martin c. [Odpovědět]

Michal

úterý, 2. prosinec 2008
23:51

Michal

U nás v Plzni U Pietasu je Koutská 10° řízná jako křen a "žízná" je velice :) 12° tolik nepiju, ale co pamatuju tak nijak nezaostává. Jedině, kdy nebyl říz, bylo když sem dostal snad poslední pivo ze sudu a chuť taky stála za prd, bylo to jiný než jindy. U Pietasu tlačí vzduchem.


ICQ: 260962312

napsal(a): Michal [Odpovědět]

Malakin

úterý, 2. prosinec 2008
18:08

Malakin

to martin c.: Já se jen obávám toho, že to časem sklouzne k podobným problémům jako mají např. dva nejmenované podniky v Nuslích či dva na Žižkově: když je o nějaké z nabízených piv menší zájem a tudíž malá výtoč, je to na tom pivu hrozně moc znát. Zatím k Lípě chodí spousta zvědavců, kteří to třeba četli na netu či v Honzově příspěvku v deníku 24 hodin - ale až opadne prvotní zájem, bude to jen na těch místních štamgastech a tedy o desítce. A kvalita těch speciálů pak bude úplně o něčem jiném...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

martin c.

úterý, 2. prosinec 2008
16:32

Martin C.

Sakra, byla jsem tam včera a pivo bylo jako křen. -:)


napsal(a): martin c. [Odpovědět]

Malakin

úterý, 2. prosinec 2008
13:09

Malakin

to Rosťa: Sorry, blbě vidím a když k tomu ještě člověk čumí dlouho na monitor, některá písmenka prostě vypadají jinak... :)


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Rosťa

úterý, 2. prosinec 2008
09:43

Rosťa

to Malakin: Taky jsem nepsal řízná, nýbrž žízná!


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Malakin

úterý, 2. prosinec 2008
09:27

Malakin

to Rosťa: Já teda u desítky ani dvanáctky žádný říz nepozoroval. :(


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Energetik

pondělí, 1. prosinec 2008
13:23

Energetik

Mně se prostředí pivnice líbí, je to velmi svérázné a dýchne na vás jakási nostalgie. Podobně jako v Klášterní pivnici na Letné :) Každopádně pivko výborné a obsluha velmi, ale velmi ochotná a sdílná. Snad to vydrží!


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Rosťa

pondělí, 1. prosinec 2008
11:58

Rosťa

Já tam byl v pátek. Já jsem desítkovej a desítka Koutecká je opravdu to co mě bere! Chmelená jak dvanda, žízná také! Řezaná s čtrnáctkou mi přinesla též spousty potěšení. V pátek večer tam nebylo lidí málo, nebylo plno ale zdaleka ani prázdno. Ukrajinskou obsluhu jsem si získal tím, že jsem si po zkonzumování pirohů objednal i pelmeně, sice bych si tu malou ale podsaditou a příjemně drsnou ukrajinku představil asi jako ideální manželku Arnolda z filmu Terminátor po tý nehodě s cisternou, ale určitá drsnost je pro restauraci tohoto typu devizou... Po zkonzumování těch ukrajinských jídel na mne byla velmi milá, kámoš si dal obalovanou nivu a byl z ní nejen díky bramborám ve slupce nadšenej. Takže, Chody, ano, pražané mají ke Koutu i jídlo! Troufám si tvrdit, tak nějak za náš obvod, že moji milí Pražané Kout na Žižkově zajít na úbytě nenechají...!!


napsal(a): Rosťa [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 1. prosinec 2008
11:06

Malakin

to Linhart: Jojo, 14 byla super, skoda ze tu 18 narazili az po mem odchodu, resp. vasem prichodu. Vecer pokecame... :)


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Linhart

pondělí, 1. prosinec 2008
10:29

Byl jsem tam v sobotu 29.listopadu večer.Černá 14 perfektní,černá 18 mě
téměř odrovnala.Hospodu v tu dobu navštívil majitel pivovaru p.Skala,příjemný to člověk.Je dobře,že se stará také o to,jak
pivo z Kouta v Praze chutná.


napsal(a): Linhart (linhart.hartman(a)tiscali.cz) [Odpovědět]

Malakin

pondělí, 1. prosinec 2008
10:15

Malakin

Tak jsem také neodolal a v sobotu odpoledne zašel na jedno. Před pípou cca 8 lidí, ve zbytku hospody 3, z toho dva pili colu. Nejvíc mi chutnala tmavá 14, 10 s 12 pitelné, ale v Koutě to chutná mnohem líp. Jinak k obsluze výhrady nemám. Ukrajinky vážně velmi ochotné.


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

mantas

sobota, 29. listopad 2008
09:34

Mantas

Taky doufám, že tam vydrží. Z Těšína je to přece jen blíž, než na Šumavu. Po přečtení článku jsem tam hned nasměroval kolegu z práce, který byl unešen a přivezl mi PETku. Tak si představuju pivo! Akurát se mi po noční a čtvrtém už trochu točí v hlavě:-)


napsal(a): mantas [Odpovědět]

Dan

pátek, 28. listopad 2008
19:59

Dan

Dnes jsem se také na chvíli zastavil. Dal jsem akorát jednu světlou 12 a byla výborná! Prostředí odpovídá kategorii, vepředu u výčepu bylo kolem 14:00 téměř plno, ale dost zakouřeno. V zadní části jen pár lidí. Ukrajinská obsluha byla velice vstřícná a ochotná.
Nezbývá než doufat, že si hospůdka získá dostatek příznivců tohoto dobrého piva a to nám v Praze vydrží...


napsal(a): Dan [Odpovědět]

swooper

pátek, 28. listopad 2008
16:12

swooper

Já když jsem to tam před 14 dny v pátek objevil tak tam kolem osmý byl výčep i stůl štamgastů obsypán 10 a více lidma a v zadu v místonsti taky několik lidí bylo. Všichni ty místní si to pochvalovali, akorát jim trochu vadila ukrajinská obsluha... Já s ní byl naopak spokojen, slečny výčepní byli vstřícný dělali fórky a urovnávali spory (úspěšně)


napsal(a): swooper [Odpovědět]

Kejna

pátek, 28. listopad 2008
11:31

Kejna

ta lokalita se stále zlepšuje, protože pokud někdo nehledá tu, jak říkáte, zahulenou čtyřku, tak jen pár kroků po Husitské dolů je Merenda se svou "proměnlivou čtyřkou" to nemyslím cenovou skupinu :-) a ta vždycky nabídne něco zajímavého. Já však plánuji co nejdříve tu Lípu a Kout.


napsal(a): Kejna [Odpovědět]

Jiri.J

pátek, 28. listopad 2008
11:06

No vida. Chystám se do Prahy a hned mám další tip na posezení. Jinak Koutské pivo mi chutná velmi, zvláště 12% světlá. Ta už se těším. Pivnice vypadá příjemně.


napsal(a): Jiri.J [Odpovědět]

tomas

pátek, 28. listopad 2008
09:54

tomáš

To je v téhlé části Žižkova pravda, ale zrovna pěkná hospoda-pub Planeta Žižkov naproti, by si mohla svůj Staropramen vyměnit za Koutský a tam bych chodil rád.


napsal(a): tomas [Odpovědět]

Paja

pátek, 28. listopad 2008
09:29

Paja

to tomas: Prostredi je dany prostredim :). Na Zizkove jsou skoro vsechny hospody klasicky zahuleny ctyrky. A vzhledem k male navstevnosti to tam zatim neni jeste tak hrozny, co se tyce koure.


napsal(a): Paja [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI