Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

Známe jedenáct finalistů

Jak vlastně to pivo chutná


verze pro tisk

Známe jedenáct finalistů

Známe jedenáct finalistů

Posedmé usedli degustátoři ve vyhlášené První pivní tramvaji, aby určili zbývající finalisty. Nakonec došlo i k rozpiji mezi Starobrnem a Klášterem, ve kterém zvítězil Klášter 6:2. To si členové První pivní extraligy oddechli, protože sehnat Starobrno Ležák jinde než v Brně a Olomouci je zcela nemožné. Má to pivovarnická skupina Heineken opravdu zajímavou obchodní politiku.

Na degustaci PPE je vždy veselo
Na degustaci PPE je vždy veselo

Za druhé místo Staropramenu nás bude asi pivní veřejnost kamenovat, ale tak to prostě v anonymní degustaci vyšlo. Já bych se mu v regálu obchodu vyhnul velkým obloukem, v degustaci jsem ho hodnotil jako třetí nejlepší…

Osvěžení smyslů vodou
Osvěžení smyslů vodou

Semifinále sledovali se zájmem i novináři z amerických Brewing News.

Náročné rozhodování
Náročné rozhodování

Dosažená hodnocení ukazují, že postupová hranice pro finále byla 34 bodů, nejlepších bodových výsledků v kvalifikačních degustacích dosáhly Poutník 22 bodů, Bakalář a Bernard 24 bodů. Držákem je Holba, skončila třikrát čtvrtá, v semifinále B (31 bodů), v základní části (34 bodů) a potřetí v základní části koupená pod značkou Ambrosius v Kauflandu, to získala 38 bodů.

Mix semifinálových ležáků
Mix semifinálových ležáků

Degustace probíhající od března prokázaly, že piva z malých pivovarů dokážou nadchnout, aby o několik měsíců později zcela propadly.

No a jedno doporučení PPE, pokud se chcete někomu pomstít, můžete mu dát pod stromeček dárkové balení z Eggenbergu, Žejdlíku a Krakonoše.

Pořadí semifinále
Pořadí semifinále

Pořadí semifinále B


AUDIO



Čísla vzorků: 1) Staropramen; 2) Bernard; 3) Rohozec; 4) Holba; 5) Bakalář; 6) Poutník; 7) Kamelot; 8) Klášter; 9) Starobrno; 10) Kozel
Postupující do finále
Postupující do finále

Výsledky semifinále A

1)Bernard Světlý ležák, alk. 4,7%, nepaster.Rodinný pivovar Bernard a.s.3,3,3,3,4,2,2,424 bodů
2)Staropramen Ležák, alk. 5,%Pivovary Staropramen a.s.2,4,3,3,4,3,2,526 bodů
3-4)Bakalář, alk. 5,0%Czech-Brewery Rakovník a.s.4,5,5,3,5,3,3,331 bodů
3-4)Holba Premium, alk. 5,2%Pivovar Holba a.s.4,6,4,2,3,4,4,431 bodů
5)Skalák Premium, alk. 5,3%Pivovar Rohozec a.s.4,5,4,4,5,4,3,433 bodů
6-7)Klášter Premium, alk. 5,0%K Brewery Trade a.s.8,5,5,4,5,2,3,234 bodů
6-7)Starobrno Ležák, alk. 5,0%Heineken ČR a.s.3,5,3,5,4,5,4,534 bodů
8)Poutník Ležák, alk. 5,0%DUP Pelhřimov, družstvo5,3,4,4,4,6,4,737 bodů
9)Kozel Premium, alk.4,8%Plzeňský Prazdroj a.s.5,5,5,4,5,4,5,538 bodů
10)Kamelot Černá Hora, alk. 4,8%K Brewery Trade a.s.9,3,5,6,5,5,5,846 bodů


Jak by dopadlo finále PPE dle Vás?


BlueBoard.cz



[František Trantina] [Zobrazeno 7216x] [23. listopad 2010]
[Degustace] [comments: 53] [Verze pro tisk] [Nahoru ↑]


Diskuse k článku

Vložit komentář

Jméno:
E-mail:

Komentáře

jedenznich

středa, 15. prosinec 2010
15:06

Finále dávno za námi, dokonce i následná ideová konference s vytyčením plánů na příští činnost PPE, a tady ticho po pěšině, takže další informace hledejte na stránkách http://www.prvnipivniextraliga.cz/


napsal(a): jedenznich [Odpovědět]

Chody

středa, 15. prosinec 2010
19:49

Chody

to jedenznich: No jo, nikdo nic neposlal ::cry


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Adsense

29. březen 2024
02:39


posted by: Inzerce

Pohárek chuťový

úterý, 30. listopad 2010
23:35

Já se podívat půjdu. Ale mohli nám napsat, jestli jde rezervovat místo. Dají nám dopít kýbl zbytků?


napsal(a): Pohárek chuťový (rada(a)email.cz) [Odpovědět]

Insider

úterý, 30. listopad 2010
14:44

Přátelé, dá se v PPT objednat divácká lóže na zítřek? A přijede někdo z pivovarů? A budou roztleskávačky?


napsal(a): Insider (petrpetr(a)volny.cz) [Odpovědět]

hroch

čtvrtek, 25. listopad 2010
22:42

hroch

Sice chápu Energetikův zápal o záchranu jména jeho oblíbeného Krakonoše. Ale zrovna u Krakonoše, pro mě dlouhodobé oblíbené značce jsem v posledním půlroce zaznamenal jen průměrné až podprůměrné vzorky. Např. v hospodách kolem Vrchlabí takový sajrajt z týdne na týden, že to jen na zahumusenost trubek nejde svést. takže ono toé chce vstřícnost a slušnost v závěrech z obou stran.


napsal(a): hroch [Odpovědět]

Energetik

pátek, 26. listopad 2010
07:31

Energetik

to hroch: Ahoj, ano bylo tu období, kdy byl Krakonoš slabší, ale zkus ho teď, myslím, že kvalita šla zase hodně nahoru. Poslední sudové vzorky co jsem měl (datum "výroby" 18. 10.) patřily opravdu mezi špičku. Ostatně jeden soudek už mám přiravený na víkend :) A u lahvových jsem teď měl s novými etikatami 4 různé "série" a taky v naprostém pořádku.

Možná je to i tím, že to byla vždy piva, která přivezl náklaďák rovnou z Trutnova, mez meziskladu, bez skladování v obchodech či regálech :)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Pohárek chuťový

neděle, 28. listopad 2010
13:33

to Energetik: Z toho by plynulo, že krakonoše zničí ne nějaké krajní brutální porušení norem skladování ale prostě normální zacházení v distribuci. Pak je jen dobře, že to PPE odhalila. Takže krakonoše odpříště kupovat jen tam, odkud je vidět komín trutnovského pivovaru.


napsal(a): Pohárek chuťový (rada(a)email.cz) [Odpovědět]

Honza Rybka z Blatné

pátek, 26. listopad 2010
13:26

to hroch: Pane Hrochu, to jsem rád že potvrzujete, že Krákora kolíše. Bylo by nespravedlivé, kdyby dostal na frak jen kvůli jedné nevyvedené basičce skladované nevhodným způsobem.


napsal(a): Honza Rybka z Blatné [Odpovědět]

Energetik

pátek, 26. listopad 2010
14:29

Energetik

to Honza Rybka z Blatné: Jeden člověk - x různých nicků.... :-)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

lhoťák

čtvrtek, 25. listopad 2010
18:46

lhoťák

Nepaster.pivo se při špatném skladování zkazí paster.pivo vydrží.Osobně jsem to vyzkoušel Nová Paka se zkazila Staropramen vydržel ale stejně byl hnusnej.


napsal(a): lhoťák [Odpovědět]

Allegro.g.

čtvrtek, 25. listopad 2010
15:42

Allegro.g.

Tak nevím... cituji "pokud pivo není prošlé, zkažené být nesmí". Znamená to, že ho smím opakovaně ohřát, pak ho ozařovat střídavě UV zářením a vysokými dávkami gama záření, pak ho vložit do odstředivky a nakonec na něj nechat působit různé frekvence vybrací? Minimálně některé z výše jmenovaných věcí se (nejen) pivům dějí tak, kde je prodávají.//Připomíná mi to různé rádoby-testy vín, které dělal idnes a ze kterých vycházelo, že ta dražší a "teoreticky" lepší vína mají vady a ty levnější, která jsou určena pro hypermarkety, vady nemají a vyhrávají. Kvalitnější potraviny prostě bývají náchylnější na vlivy jako teplota, UV a vibrace. Snáz se kazí nebo hůře drží své původní vlastnosti. Větší stálost můžete čekat u produktů velkochemiček - chvalme je!// Krafeme tu, a teď se na mne nezlobte, jak banda jelimanů, která neví, co chce, co má ráda a co ji chutná a čeká na to, až za to nás někdo jiný, nějaký befehl, lejstro nebo soutěž, rozhodne. A pak to papouškujem, obhajujem a vysvětlujem, i když to původní rozhodnutí není ani naše.// Až "původní sklepmistr" vyhraje test vín, taky si o něm nezačnu myslet, že je objektivně nejlepší nebo alespoň dobrý. Budu si ale myslet své o tom testu. Tady se autor článku téměř omlouvá za to, že Staropramen skončil v tomto semifinále druhý. Nechápu proč. Z toho si každý může udělat závěr sám - někdo si najednou uvědomí, že mu Staropramen vlastně chutná, já třeba definitivně přestanu brát tyto výsledky vážně. A celý zástup lidí mi tu začně vysvětlovat, jak objektivní je něco tak subjektivního jako degustace ... které se navíc ani sami nezůčastnili.


napsal(a): Allegro.g. [Odpovědět]

pechi

čtvrtek, 25. listopad 2010
16:11

pechi

to Allegro.g.: Souhlas. Nedělal bych osobně z komára velblouda. Krákora měl prostě smůlu, ale je to jen 1 degustace z mnoha, pánové si popili a ohodnotili. No a co? A že se tady bourají určité mýty? Jednou za čas nemusí být na škodu otestovat i chemičku, abyste si mohli udělat nějaký úsudek o měnící se chuti/kvalitě/apod. ať už nahoru či dolů. Howgh


napsal(a): pechi [Odpovědět]

Hubert von Hopfenzapfen

čtvrtek, 25. listopad 2010
16:22

to pechi: Zlatá slova, tesat do kamene nebo načmárat do pivní pěny, máte 100 bodů!


napsal(a): Hubert von Hopfenzapfen [Odpovědět]

Honza Rybka z Blatné

čtvrtek, 25. listopad 2010
16:31

to Allegro.g.: Můžete mi prosím vysvětlit větu „někdo si najednou uvědomí, že mu Staropramen vlastně chutná“? Nějak mi to rozum nebere.


napsal(a): Honza Rybka z Blatné [Odpovědět]

Insider

čtvrtek, 25. listopad 2010
16:56

to Allegro.g.: Allegro, to myslíš vážně takový příklad? To už můžeš rovnou napsat, co když to pivo někdo otevře, vypije ho, nachčije tam a zas zavře. Pivo má přežít standarní skladové zacházení. Žádná potravina nepřežije proceduru, kterou popisuješ. Ale běžné zacházení přežít musí. Pokud má výrobek na zacházení zvláštní nároky, musí to být uvedeno na obalu a ve smlouvě. Máme si snad myslet, že členové PPE opakovaně koupili v obchodě pět lahváčů, které někdo ve skladu opakovaně ohřál, pak ho ozařoval střídavě UV zářením a vysokými dávkami gama záření, pak ho vložil do odstředivky a nakonec na něj nechal působit různé frekvence vybrací? Máš zajímavé informace o poměrech ve skladech našich supermarketů.


napsal(a): Insider (petrpetr(a)volny.cz) [Odpovědět]

Energetik

pátek, 26. listopad 2010
07:28

Energetik

to Insider: Ale to bylo přece jen nadnesené.... Ale nechat den na sluníčku dejme tomu i při 20°C paletu s nepasterovaným pivem, tak uznejte, že se - minimálně vrchní basy - mohou zkazit. A to můžu na etiketu stokrát napsat, že nemá být na sluníčku, i když mám dokonce ten dojem, že Krakonoš to tam snad i má (Skladujte v temnu a chladu - viz. obrázek dole http://pivni.info/degustace/819-krakonosova-pomsta.html ). Prostě i ten den, možná i půlden tomu pivu uškodí.

A možná byste se fakt divil, jak je kolikrát s pivem nakládáno nejen u hypermarketů, ale i v meziskladech.... Pak je problém, že Gambrinus to samozřejmě vydrží, ten by asi vydržel (nadneseně řečeno) i Allegrův postup skladování :D , jakýkoliv nepaster s tím bude mít holt problém.

Celé je to o tom, že dle mého se pivo prostě při špatném zacházení může zkazit i před ukončením DMT. Ono, když to hodně nadlehčím, když zapomenete balenou šunku pár hodin na slunci a pak si vzpomenete si jí dát do lednice... No zkuste jí pak třeba druhý den ochutnat i když má třeba ještě pár dní do DMT, resp. Spotřebujte do ;)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Pohárek chuťový

pátek, 26. listopad 2010
18:00

to Energetik: Ale odolnost je také jedna z vlastností piva. Vemte třeba auto, krásné, silné, rychlé a pohodlné. Ale zhruba jednou za pět tisíc kilometrů se posere a nejede, hlavně na horší silnici a v horku. Někomu to nevadí, ty přednosti jsou pro něj tak zásadní, že to překousne. Pro jiného je to tak zásadní, že raději sleví v těch ostatních vlastnostech a zvolí si auto spolehlivější. Pro někoho odolnost piva není zásadní, ale nemůže říkat, že to není jedna z posuzovaných vlastností. Je, pro běžného spotřebitele rozhodně. Pro někoho víc, pro někoho míň. A při degustacích holt i tahle vlastnost hraje roli. A někdy se projeví. Nejde ji jako škrtnout a posuzovat pivo jen podle těch ostatních vlastností. To škrtnutí by bylo nespravedlivý, ne to, že se holt někdy neodolnost projeví.


napsal(a): Pohárek chuťový (rada(a)email.cz) [Odpovědět]

Svědek Pivovův

čtvrtek, 25. listopad 2010
12:00

Pane Energetik, nikdo se nechce žádnému pivovaru mstít. Všichni ochutnávači PPE chtějí rozvoj a rozmanitost pivního trhu v České republice. Ale jinak než nákupem piva v obchodě to PPE dělat nebude. Několik sládků se otevřeně přiznalo, že piva zasílaná do degustací rovnou z pivovarů jsou z vylepšených várek, cituji jednoho (z koncernu který se do finále nekvalifikoval): „Když dostanu vyšší rozpočet na várku, taky umím uvařit dobrý pivo.“


napsal(a): Svědek Pivovův [Odpovědět]

Energetik

čtvrtek, 25. listopad 2010
12:49

Energetik

to Svědek Pivovův: Jen upřesnění - nešlo o "pomstu" pivovaru, ale někomu známému, komu se dá Kraknoš jako dárek :-)

Já to chápu a respektuju to... Jen jsem to dal v diskusi. Samozřejmě by bylo nejlepší koupit dané pivo rovnou v nápojce pivovaru, což není technicky možný (vylepšené várky samozřejmě nebrat). Já si vážně myslím, že u některých piv bude problém v převozu a skladování. Byl jsem svědkem určitých podmínek pro skladování piv. Tak to prostě je.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

siola

čtvrtek, 25. listopad 2010
11:31

Včera jsem byl ochutnat Krakonoše 12°, bečka naražena v pátek, CO2, a mezi Eggenberg a Lobkovicz bych ho určitě neřadil.Spíše do skupiny (35-42)b. Na Žejdlík jsem nenarazil. Co takle udělat ještě kolo z chvostu podle bodů a vyhlásit 3 humusy roku??


napsal(a): siola (jafa61(a)email.cz) [Odpovědět]

Svědek Pivovův

čtvrtek, 25. listopad 2010
11:44

to siola: Tedy soutěž o humus roku by byla zajímavá, ale asi by se dost degustátorů náhle omluvilo (smrt babičky, úlet papouška, dopravní nehoda, náhlé onemocnění, atd…)


napsal(a): Svědek Pivovův [Odpovědět]

Allegro.g.

středa, 24. listopad 2010
23:03

Allegro.g.

Rád bych reagoval na diskuzi pod energetikovým článkem, ale dovolím si být trochu obecnější. Jde mi o ty, kteří na základě jedné lahve piva chtějí se tímto pivem mstít ostatním, a o ty, kteří volají po vyrovnané a stejně kvalitě za všech okolností. Nevím proč si hrát na hluché, slepé a blbé najednou a dovolávat se po jakési reprodukovatelné objektivitě v tom malém pivním rybníčku, ve kterém se plácáme.//Letos v létě jsem na vlastní oči vyděl sklad, ve kterém se na venkovní ploše tyčilo asi tak ve sto stozích po deseti přepravkách pivo ... mohlo být tak okolo 35°C již několikátý den po sobě. Tvrdit, že každé pivo se musí bez úhony dožít DMT je absurdní. I u kvalitních vín platí, že čím lepší víno, tím hůře reaguje na nevhodné skladování. Kdo z nás ví, jak bylo zacházeno s pivem, které si právě koupil a může tedy jeho případnou pachuť schazovat na pivovar?//Naopak, myslím si, že průměrně gramotný pivař by měl být schopný rozeznat špatné pivo bez vad od zkaženého piva. Jestli tady někdo volá po stejné kvalitě za všech okolností, nechať si jde koupit Gambrinus, tam se tohoto parametru nejspíš dočká.


napsal(a): Allegro.g. [Odpovědět]

Malakin

čtvrtek, 25. listopad 2010
03:28

Malakin

to Allegro.g.: Jak už tady uvedl Insider, pokud pivo není prošlé, zkažené být nesmí. Jednou je to totiž potravina, tak na něj také musíme jako na potravinu nahlížet. Chyby se samozřejmě stávají, to je jasné snad každému, trpět by však za ně neměl platící zákazník, který pak musí špatné či dokonce zkažené pivo vylít, ale prodejce, příp. pivovar. Jako prodejce si totiž můžu rozmyslet, zda se mi vyplatí nabízet piva, která nic nevydrží, jako pivovar zase můžu popřemýšlet nad tím, zda mi stojí zkažená pověst za pár desítek až stovek prodaných lahváčů v nějakém obchodním řetězci, příp. zda schválně nezkrátit trvanlivost třeba jen na dva tři měsíce, abych mohl deklarovat, že u mého piva nedojde před DMT ke změnám chuťových či výživových kvalit, jak plyne z obecné definice DMT. Tak to prostě je, to si musíme přiznat.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 25.11.2010 ve 04:03:08


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Energetik

čtvrtek, 25. listopad 2010
08:11

Energetik

to Malakin: Touhle logikou by nepasterovaná piva nemohli prodávat nikde. Allegro má v příspěvku ve všem pravdu, osobně jsem viděl takto "skladovaná" piva v létě také, nehledě na to, že jsem viděl i samotný krytý sklad, kde v létě piva nemají ideální podmínky.

Ale každý na to kouká jinak. Já hanit pivovar za zkažené pivo nebudu a proč jsem mluvil o tomhle konkrétním případu Krakonoše je jasný. Sehnal jsem si dalších několik (nakonec 19) lahví se stejnou DMT jako měli pánové na degustaci a byla to hodně povedená várka.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Insider

čtvrtek, 25. listopad 2010
10:38

to Energetik: To není pravda. Nepasterovaná piva mají kratší DMT. Je na každém, aby se rozhodl, zda pasterizovat či ne. Obojí má své výhody i nevýhody. Ale tvrdit: já vyrábím nepasterovaná, mějte na mě ohledy, pivo se může zkazit již během deklarované DMT, to je přece alibismus nakvadrát. Spotřebitel má nárok na přiměřenou kvalitu, pokud pivo není prošlé. A Alegro: kdo tady volá po stejné kvalitě za všech okolností? Jen se smiřme s tím, že kolísavá kvalita může mít své důsledky. Je to prostě jedna z vlastností toho piva. Proč posuzovat jen některé vlastnosti a jiné ignorovat? Lze mít degustace s "opravnými jízdami." Sníží to pravděpodobnost náhody. Ale zákazník tu možnost bohužel nemá.


napsal(a): Insider (petrpetr(a)volny.cz) [Odpovědět]

Energetik

čtvrtek, 25. listopad 2010
10:54

Energetik

to Insider: Bylo to myšleno zjednodušeně takto: Nepasterované pivo den ve skladišti na paletě na sluníčku = zkažené. Nepasterované mrtvé pivo den ve skladišti na paletě na sluníčku = nezkažené.

Zákazník má právo na kvalitu, ale určitě moc dobře víte, že nepasterovaná piva jsou prostě náchylnější na vnější vlivy při přepravě a skladování. To je prostě fakt. A když je zde pak srovnání s tím, že ze stejné várky je část zkažená a část úplně špatně, tak bych u pivovaru asi chybu neviděl (konkrétně v tomto případě). Ale to je jedno, šlo mi o to nehodnotit celej pivovar na základě jednoho zkaženého piva. I když to jsou samozřejmě vaše pravidla, tohle je jen diskuse, mě je to samozřejmě jedno a o doporučení článku autora si myslím své a Krakonoše dál pít budu :-)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Michal

čtvrtek, 25. listopad 2010
16:46

Michal

to Insider: Taky je na tom pivu napsáno skladovat v chladu a temnu. To je stejný, jako kdybych si koupil jogurt a pak ho nechal přes den na přímym slunci. Nejsem si pak úplně jistej, jestli by vydržel v dobrej kondici až do vypršení DMT. Předpokládam, že když se pivo bude skladovat tak, jak se spávně má, tak problém nebude, resp. se tim vyloučí cizí zavinění. Pokud už pivo opustí pivovar zkažený nebo nějak "havarovaný", tak to se nedá nic dělat, tady už ani lednice nepomůže...


ICQ: 260962312

napsal(a): Michal [Odpovědět]

Svědek Pivovův

čtvrtek, 25. listopad 2010
11:48

to Malakin: Pane Malakin, na 1 000% procent s Vámi souhlasím, já jsem zákazník, jsou to mé peníze a chci kvalitní potravinu.


napsal(a): Svědek Pivovův [Odpovědět]

Michal V.

čtvrtek, 25. listopad 2010
11:46

to Energetik: Jasně. Někde v nápojovým velkoobchodě nebo při přejímce v supermarketu to skladník nechá celé odpoledne na sluníčku a pivo se zkazí. Svést to na pivovar je v tomto případě krátkozraké. Navíc, nepletu-li se, ostatní lahve z této šarže byly v pořádku, takže tato generalizace, že Krakonoš je pomsta, není podle mě na místě. Špatných bylo několik lahví, které jste naneštěstí schytali vy při degustaci.


napsal(a): Michal V. (miguel32(a)volny.cz) [Odpovědět]

Pivoznalec

středa, 24. listopad 2010
13:31

Jak to, že ve finále není žádné pivo z Heinekenu?


napsal(a): Pivoznalec [Odpovědět]

moreli

středa, 24. listopad 2010
13:59

moreli

to Pivoznalec: Protože Heineken žádný pivo nevyrábí. :D To co Heineken vyrábí a vydává za pivo, je jen nepovedená pivní napodobenina :ble:


napsal(a): moreli [Odpovědět]

Hubert von Hopfenzapfen

středa, 24. listopad 2010
13:28

K Brewery Trade a.s má ve finále dvě piva, Platan a Klášter. Vaří to v původních pivovarech, nebo jak je jejich zvykem tam kde jim to vyjde nejlevněji?


napsal(a): Hubert von Hopfenzapfen [Odpovědět]

BCH

středa, 24. listopad 2010
19:21

BCH

to Hubert von Hopfenzapfen: Klášter se určitě vaří stále v Klášteru a ani si nepamatuju, že by se vařil jinde. Navíc poté co Klášteru klesnul výstav na 50000 hl/rok (hlavně po zrušení nevyhovujících vývozů) se už tuplem nevaří jinde. I Platan své domovské pivo produkuje podle mě stále v Protivíně, navíc mj. např. vypomáhá s nealko pivem několika pivovarům.


napsal(a): BCH [Odpovědět]

Lecba.neklidem

čtvrtek, 25. listopad 2010
07:38

to BCH: zvláštní podle posledních reakcí štamgastů na Klášterské pivo je umístění ve finále překvapením...asi měli štěstí, že se trefili do neutrální chuti :-)


napsal(a): Lecba.neklidem (martinkalina(a)seznam.cz) [Odpovědět]

pechi

středa, 24. listopad 2010
08:42

pechi

Co ten kyblík "mix ležáků"? To tam každý člen poroty po degustaci vyplivnul vzorek nebo jste schválně smíchali zbylá piva? :-)


napsal(a): pechi [Odpovědět]

Svědek Pivovův

středa, 24. listopad 2010
10:51

to pechi: Zbylá piva ve sklenicích po degustaci se vylévají, vzniká tak úžasný mix, po finále bych ho nazval The best of Czech lagers. Jen jeden člen poroty nevylévá, někdy žádá i doplnění vzorků (tedy kromě nealko piv, tam nás zklamal….)


napsal(a): Svědek Pivovův [Odpovědět]

Energetik

středa, 24. listopad 2010
07:55

Energetik

S tou poznámkou o Krakonošovi je to trochu úlet, to že jste si zakoupili zkažené pivo hned neznamená, že se někomu tím můžete pomstít. Já osobně se "pomstím" sám sobě a ke stromečku budu mít rovnou soudek Krakonoše

Zbytečná degradace jinak dobrého článku.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Svědek Pivovův

středa, 24. listopad 2010
10:56

to Energetik: Máte pravdu, že „Kerkonoš“ to schytal za nepodařenou várku, ale v tom je kouzlo PPE, prostě kdo chce až na vrchol, musí kvalitu třikrát potvrdit.


napsal(a): Svědek Pivovův [Odpovědět]

Insider

středa, 24. listopad 2010
11:32

to Energetik: Pokud pivo není prošlé, zkažené být nesmí. Krakonoš prošlý nebyl, takže pokud byl zkažený, jde to na triko pivovaru a postup si nezasloužil. Je jedno, co ukážeš v tréninku. Rozhodující je výkon na závodech.


napsal(a): Insider (petrpetr(a)volny.cz) [Odpovědět]

Provazník Antonín

středa, 24. listopad 2010
13:33

Nákup piva dle pana Energetika: „Prosím vás, pane vedoucí, je to pivo zkažené?“ …….


napsal(a): Provazník Antonín [Odpovědět]

Energetik

středa, 24. listopad 2010
13:55

Energetik

to Provazník Antonín: to Provazník Antonín: Tak u nepasteru se prostě občas stane, když to někdo nechá chvíli na sluníčku, než to strčí do skladu, že se to pivo prostě zkazí... Proto jsem minule psal, že v takových případech to chce zkusit ještě jednou nebo mít vícero piv dané značky s různou DMT.

Vadí mi ta poznámka, že bych se tím měl někomu mstít, když vím, že to pivo je jinak dobré a dokonce víme, že tehdy ho prostě na degustaci \"jetý\" měli.. Zajistil jsem si pak dalších 19 kusů se stejným DMT, co bylo v degustaci (21. 10. tuším) a to pivo bylo výborný.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Pohárek chuťový

středa, 24. listopad 2010
20:47

to Energetik: A čí je to chyba? Po dobu své trvanlivosti má být pivo při běžném skladování v pořádku. Jak k tomu přijde spotřebitel? Pivo nemá být dobré jen teoreticky, za idálních podmínek. Má být na něj spoleh.


napsal(a): Pohárek chuťový (rada(a)email.cz) [Odpovědět]

Energetik

čtvrtek, 25. listopad 2010
08:13

Energetik

to Pohárek chuťový: Já nevím čím je to chyba, nevím, kde to pivo bylo skladováno a za jakých podmínek. To po mě chcete moc. Viz. diskuse nahoře pod Allegrovým příspěvkem. Já jen říkám, že v tomhle případě asi chyba v pivovaru nebyla. Proto mě trochu mrzela ta poznámka o "pomstě" na konci článku.


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

kopernik

středa, 24. listopad 2010
07:43

Svijany, Rohozec a Klášter...tri pivovary od sebe co by kamenem dohodil. Tri pivovary naprosto rozdilnych chuti a vuni mezi nejlepsimi. Skoda ze v teto destinaci z 80pr dostanete pod nos svijanskou 11ku, ktera je horsi a horsi a klaster jako by nebyl :(


napsal(a): kopernik [Odpovědět]

emu

úterý, 23. listopad 2010
22:31

emu

je pravda, že jedenácta staropramen, kterou jsem měl na jednom koncertě minulý týden, mě překvapivě dost zachutnala... mít to anonymně, asi bych taky hodnotil vysoko... takže mě ani to nepřekvapuje :)


ICQ: 449477888

napsal(a): emu [Odpovědět]

Allegro.g.

středa, 24. listopad 2010
09:36

Allegro.g.

to emu: No já jsem si asi před měsícem koupil Staropramen v lahvince, dal si ji řádně vychladit, pak ji nalil do půllitru a začal degustovat, načež jsem 3/4 obsahu vylil z okna. V tu chvíli jsem se rozhodl, že definitivně přestanu degustovat piva těch "velkých" pivovarů. Kdybych já tenkrát byl býval věděl, že na počátku mého rozhodnutí stály mé předsudky a že kdybych byl býval popíjel Staropramen anonymně, uznal bych, jak je dobroučký .. a ne ještě horší než GH, jak jsem původně usoudil.


napsal(a): Allegro.g. [Odpovědět]

Tomáš Kroupa

středa, 24. listopad 2010
13:45

Tomáš Kroupa

to Allegro.g.: "Chlapi, nelejte to pivo z voken, podívejte se jak vypadám, no předsedo vopravdu no, to je sranda lejt pivo z voken." :)
---------------------------------
Zpráva byla upravena 24.11.2010 ve 13:46:55


pechi

středa, 24. listopad 2010
10:41

pechi

to emu: Z nouze jsem si ji dal při čekání na bus v Třebonicích minulou sobotu a překvapivě jsem stihnul dvě a to všichni v hospodě lemtali desinu.


napsal(a): pechi [Odpovědět]

DanD

úterý, 23. listopad 2010
21:52

DanD

V seznamu je uveden Kamelot z Černé hory, ale na snímku je Kvasar. Tak nevím - patří ty fotky k tomu článku?


napsal(a): DanD [Odpovědět]

Chody

středa, 24. listopad 2010
07:12

Chody

to DanD:
Od čeho usuzuješ, že je na fotce Kvasar? Mám fotku ve vyšším rozlišení a věz, že je to opravdu Kamelot


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

DanD

středa, 24. listopad 2010
13:11

DanD

to Chody:
Usuzuju podle etikety. Kamelot jsem viděl vždy jen s obrázkem skupiny Kamelot - a tak to má uvedeno na svých stránkách i ČH. Tahle celá zlatá etiketa je podobná Kvasaru, eventuálně Black Hillu, ale ten je v jiných flaškách.


napsal(a): DanD [Odpovědět]

Petr.L

úterý, 23. listopad 2010
20:51

Petr.L

Ve článku je Poutník jako nejlepší, na obrázku jako třetí nejhorší. To mě ale zklamalo, Poutník je podle mě lahoda.


napsal(a): Petr.L [Odpovědět]

Petr.L

úterý, 23. listopad 2010
20:55

Petr.L

to Petr.L: Aha, už to vidim, ono to bylo kvalifikační kolo. V pořádku, pardon...


napsal(a): Petr.L [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI