Oreon









ico rss feed ico rss valid
Přidej na Seznam

KV

Pivovary Karlovarského kraje


verze pro tisk

Hastrman Velký Rybník

[e]Hastrman Velký Rybník

Domácí pivovárek Velký Rybník

Restaurace U hastrmana

Velký Rybník 9

363 01 Ostrov nad Ohří


tel. 353 618 522

e-mail: pivovar@pivohastrman.cz

http://www.pivohastrman.cz

Facebook: /Velkorybnický-Hastrman/


založeno 2006

výstav piva cca 300 hl (2008)

značka: Velkorybnický Hastrman



Hodnocen piva z tohoto pivovaru

Hodnocen: 3.27 hvzdiek/ Hodnoceno: 11x



lnky o pivovaru

  • Krušnohorská pivní anabáze

    Léto minulo, začínající podzim však stále přináší nejrůznější pivní zážitky. Ať už mezi ně patří ochutnávání piv na festivalech nebo na soutěžích...
  • Pivní zápisky 2: Ratíškovice a Velký rybník

    Člověk často neví, co má, dokud to neztratí. Příkladem může být zdraví, ale jak praví jiné pořekadlo, vše zlé je k něčemu dobré. A tak zatímco ležím jako biblický Lazar, napadlo mě, že napíšu o v… pokraovn...
  • Pohádkové pivo poprvé

    Na den sv. Mikuláše 6. prosince 2008 proběhla v pivovaru Belveder v Železné Rudě degustace 31 druhů piv, pravá šumavská zabijačka a mikulášská zábava. Dá se napsat: 3 mouchy jednou ranou. Od 13 hodin zasedla… pokraovn...
  • Domácí pivovárek U Hastrmana Velký Rybník

    Hádejte, kam se dnes podíváme? Kdybych to měl nejvýstižněji nějak charakterizovat, tak tam, kde vládne tvrdá dřina a láska k pivu. Do Velkého Rybníku k velkému rybníku. Zde sídlí dle oficiálního názvu D… pokraovn...
  • Karlovarsko: Pivní dovolená

    Je 16. června 2007. V brzkých ranních hodinách nasedáme do auta a vyrážíme z Horky nad Moravou na dovolenou do Karlovarského kraje. Máme zde v osadě Velký Rybník objednánu chalupu a to na celých 14 dní. Pře… pokraovn...


Dn v pivovaru


Vloit koment

Jmno:
E-mail:
www:

Komente

Maxa

pátek, 31. červenec 2015
10:24

Docela mě mrzelo, že jsme nepotkali pana sládka, neb tak protivnou ženskou může mít jen svatý muž. Těšilo mě, že jsme s ní strávili jen nezbytnou a krátkou chvilku a už vím, že ji nikdy nepotkám, což docela téhle pěkné hospodě nepřeji. Pivo nebylo bůhvíco, ale dost to možná umocňovalo spojení s paní ježibabou. Další návštěvníky bych od návštěvy odradil, pakliže si nechtějí zkusit chvíle pod bachařčiným okem.


napsal(a): Maxa [Odpovědět]

kisutam

sobota, 1. srpen 2015
08:21

kisutam

Maxa: V Srní na Šumavě jsem našel konkurentku paní Vorlové. :)


napsal(a): kisutam [Odpovědět]

Adsense

16. duben 2024
16:23


posted by: Inzerce

Felčar

sobota, 1. srpen 2015
21:14

Felčar

kisutam: Do téhle elitní společnosti ještě patří paní Krkošková od Vendelína.


napsal(a): Felčar [Odpovědět]

kisutam

sobota, 1. srpen 2015
21:19

kisutam

Felčar: Má pravdu předseda,na tu jsem zapomněl.


napsal(a): kisutam [Odpovědět]

hr

pátek, 23. květen 2014
21:17

I já mám špatnou zkušenost s paní domácí . Pivo a jídlo je tam výborné ale ta ochota je mizerná . Pán sládek je slušný člověk a škoda že v tak krásném prostředí má tak hroznou ženskou . Když jsem jí poprosil o maličkost byl hned problém a dusno bylo na každém kroku . Člověk se bál aby dal tácek nebo sklenici na správné místo na stole . Jenom všechno komentovala a ochota byla hrozná . Když jsem viděl inzerát za jakých podmínech hledají servírku , tak se tam nikdo nepohrne . Tak zlou ženskou jsem dlouho neviděl . To v Kynšperku v pivovaru to bylo jiné kafe


napsal(a): hr [Odpovědět]

Vašek Švihlík

sobota, 14. prosinec 2013
19:02

Krize už dolehla i na Velký Rybník a tak i ta paní, jejíž manýry mohu právem označit za manýry nacistické, dnes chovala se jako hodná mamina a pokorně nosila piva na stůl. Nazval bych to jako Zkrocení zlé ženy. Ale radši to neberte jako konečný stav, přece jen dneska nás byl celej autobus, až sem příště přijde 5 lidí, možná zase zažijou brutalitu a nenávist, kterou dnes paní hastrmanová potlačila.


napsal(a): Vašek Švihlík [Odpovědět]

kisutam

úterý, 3. září 2013
17:33

kisutam

Vážení!Přiznám se,že jsem tomu o té obsluze u Hastrmana moc nevěřil a docela se těšil,až přijde s návštěvou na řadu.A ta chvíle přišla!A i když jsem byl připraven,byl v prvních minutách neskutečný šok.Pořád přemítám,jak je možné,aby za pípou byl někdo takový,když vidím,jaká je nouze o práci,jak si lidi začínají vážit toho,že mají práci.Pivo mají dobré,ale chodit pravidelně bych tam nemohl.S panem Vorlem jsem mluvil,je to pravý opak,hodný člověk.Ale připadá mi,že o pivovaru holt nerozhoduje on.


napsal(a): kisutam [Odpovědět]

Kolda

úterý, 3. září 2013
13:20

Přátelé a kamárádi, ani nevíte, jak jsem se těšil, až ochutnám hastrmanské pivo, ale při návštěvě o letošní dovolené (sobota, cca 21. hod) jsem narazil na tak sprostou a nechutnou servírku (údajně už zavírala), že jsem se rozhodl neobtěžovat a zbytek večera jsem strávil procházením se po oklolí a pod hvězdama. Ten zážitek s táckem věřím na 100 procent. Hamba takovému pivoraru!


napsal(a): Kolda (petr.koldusek(a)seznam.cz) [Odpovědět]

ladin

pondělí, 25. říjen 2010
18:52

Z jejich webu: Dne 4. prosince 2010 zahájení prodeje vánočních piv s mottem "To nejlepší na Vánoce". Nabídka piv: Vánoční Bock 15°, Tradiční vánoční Puškvorec 15°, IPA 14°, Medové 13°, Tmavá pšenice 13° a Sváteční ochucená 12°. Nenechte si ujít vánoční nabídku.


napsal(a): ladin [Odpovědět]

ladin

neděle, 26. září 2010
19:04

Behem roku se tech specialu vystridalo vice, viz http://www.pivohastrman.cz/sberatele/index.htm ja mel stesti na fantasticky novozelandsky a vidensky lezak. Dnes v prodeji nakurovana svetla svatovaclavska trinactka.


napsal(a): ladin [Odpovědět]

siki

sobota, 27. únor 2010
20:12

siki

Aktuální ceník PET piv:
sv. 11°, 1,5l - 63,-
sv. 12°, 1,5l - 69,-
ptm. 13°, 1,5l - 75,-
tm. 12°, 1,5l - 69,-
pš. 12°, 1,5l - 75,-
stout 1l - 50,-
IPA 1l - 50,-
Na dotaz, zda si mohu vzít tácek odpovězeno záporně a následně mi byl přinesen zcela nový ze zadu a na něj napsáno 2005 - 2010 + podpis obsluhy, zřejmě opatření proti překupníkům...
A ta IPA + pšenice, sakra, to byly dobroty...


napsal(a): siki [Odpovědět]

ladin

středa, 11. listopad 2009
09:20

Cituji z jejich webu: "V sobotu 5. prosince bude zahájen prodej vánočních piv. V nabídce bude 11 druhů piv vařených v Domácím pivovárku Velký Rybník."

Bude to pet piv ze stale produkce (svetla 11, svetla a tmava 12, polotmava 13, psenicna 12), pet specialu z let minulych (märzen, alt, medove, boruvkove, puskvorcova 15) a tim jedenactym kouskem bude stout.


napsal(a): ladin [Odpovědět]

ladin

středa, 16. září 2009
18:08

A dnes pro zmenu Velkorybnicky ALT, pivo svetle (ja bych teda rekl polotmave), svrchne kvasene, 4,8 % alkoholu, voda, psenicny slad, karamelovy slad, mnichovsky slad, zatecky chmel. Fantasticke! Ale bohuzel v lednicce byla posledni PET a i na cepu doslo...


napsal(a): ladin [Odpovědět]

ladin

neděle, 6. září 2009
19:27

Na cepu 13° Märzen, 5,3 % alokoholu, cesky+mnichovsky slad, zatecky chmel, na etikete napis "Oktoberfest". Podle meho laickeho nazoru silnejsi verze jejich dvanactky.


napsal(a): ladin [Odpovědět]

Roman Holoubek

čtvrtek, 11. červen 2009
17:56

Roman Holoubek

Před dvěma lety jsme na kolovandru zajeli i do Velkého Rybníka. Na čepu byly všechny tři tehdy vyráběné druhy a byli jsme s pivy od pana Vorla velmi spokojeni. Skutečně nezapřely domácký charakter a fortel, který do toho pan Vorel dal. Až jsme se museli přemlouvat, že už musíme jet dál...

Tento týden jsem měl možnost okoštovat znovu hastrmanská piva. Klobouk dolů, byl jsem spokojený. Co mi obvzlášť učarovalo, byla nádherná harmonie a souhra medu a chmele v jeho medovém pivu. Ani jedno nepřebíjelo druhé. Ale pozor, každá várka je originál, tak ať mne někdo nechytá za slovo, že on jej cítil jinak. Já měl takto odladěné pivo.
Doporučení ode mne k návštěvě. Tož tak...


Energetik

středa, 8. duben 2009
16:03

Energetik

to Malakin: Uplne jsem zapomnel odpovedet na vas vzkaz, prosim ozvete se mi na mail, i stran tech etiket, casove jsem na tom ted bidne, tak at to nejak doladime.. Diky moc. :)


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Malakin

středa, 8. duben 2009
15:28

Malakin

to Energetik: Třeba v Praze U Medvídků či U Valšů jsem si řekl o pár tácků a že je klidně i zaplatím, nechtěli však za ně vůbec nic a přitom mi jich dali od každýho 10...


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

Energetik

středa, 8. duben 2009
14:21

Energetik

No nevim, tak bud ten tacek vezmu tak, aniz bych to daval vsem na odiv, nebo se proste zeptam :) Nikde mi neodmitli dat novy tacek, jak zde nekdo psal, tak dokonce prinesou "zezadu" i vice cistych...


napsal(a): Energetik [Odpovědět]

Jarda

středa, 8. duben 2009
13:18

to Chody:
Zatím nebudu soudit, byl jsem z toho zážitku tak vedle, že jsem ho doma ani nevyndal z aktovky, možná jsou tam dva.
Jo a bylo to za jedenáct, ještě tak tam čekat, až mi vrátí korunu :)


napsal(a): Jarda (jardakubalek(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Jarda

středa, 8. duben 2009
13:10

to Ladin:
1) Přišel jsem tam ve výborné náladě, naopak oni mi ji zkazili
2) Je pravda, že trvanlivost je na etiketě napsaná, ale to jsem zjistil až doma. Ale hlavně, když něco nevím, tak jdu a zeptám se. Měli tam úplně prázno, čas byl.
3) Když jsem té mladé dával peníze, ani nepoděkovala a nepoděkovala ani když jsem nechtěl 10 Kč zpět, jen řekla, že nemá nazpět a odběhla za tou druhou pro stovku.
Ano, dosud jsem si říkal, že mají špatný den, jen je neprofesionální, aby to zákazník poznal.
4) Ale vytočilo mě až to, jak za mnou vyběhla ven a křičela přes celé parkoviště, jestli mi to přijde normální krást jim tácky.
Tak tady už žádné pochopení, taková afektovaná nána nemá přijít se zákazníkem vůbec do styku !!!
Jinak pšeničné mi nechutnalo, mělo silně citrusovou příchuť dost připomínající nealko Clausthaler. Ale ostatní piva doslova exklusivní, škoda jen pachuti toho zážitku.
A k ještě k tomu tácku: Někde je na první pohled jasné, že je prodávají a tam ho automaticky koupím. Všude jinde mi ho ochotně a s úsměvem dali a ještě jsem je musel přesvědčovat, že mi fakt stačí jeden. Proto jsem se časem přestal i ptát. Navíc jsem si ho vzal z pultu, kde bylo na první pohled pak vidět, že chybí. Kdybych byl to, co ze mě ta nána udělala, mohl jsem sáhnout vedle na stůl a odnést si jich několik i se stojánkem.


napsal(a): Jarda (jardakubalek(a)seznam.cz) [Odpovědět]

Henri

středa, 8. duben 2009
13:09

Henri

to Chody: To slovo krádež je přeci jenom trochu silné a měl jsem ho asi dát do uvozovek, ale v principu to tak opravdu je. Myslím si, že je zkrátka lepší se vždy raději zeptat, nežli něco vezmu. Ale sebekriticky musím přiznat, že v tomto případě, a takto vzato, jsem zlodějem i já. A kdo je bez viny ať hodí kamenem :-)


napsal(a): Henri [Odpovědět]

Chody

středa, 8. duben 2009
13:03

Chody

Nezlobte se na mě, ale je kravina se ptát na jeden, ještě k tomu použitý, tácek. Jsem v tom případě také zlodějem... Ptám se jen, když chci tácek nový. Mimochodem jsem koukal na hastrmanský web a tam je uvedena cena tácku 5 Kč, takže Vás, pane Jardo, paní/slečna servírka okradla! Je škoda, když dobrou povět podniku kazí její zaměstnanci svým chováním. O to je to větší škoda, že velkorybnické pivo je opravdu vynikající a pan Vorel velmi sympatický chlapík.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 08.04.2009 ve 13:05:58


ICQ: 414292574

napsal(a): Chody [Odpovědět]

Henri

středa, 8. duben 2009
12:44

Henri

to Malakin: Toaletní papír a sůl v solničce je také spotřební materiál bez inventárního čísla. Přesto neodnáším (někdo možná ano) toaletní papír domů, ale případně ho pouze použiji a ani si neodsypávám sůl na doma ale použiji ji pouze k dochucení přímo v restauraci. Zrovna tak spotřební materiál jako je tácek, je určen k tomu, abych si na něj položil sklenici a ne ho odnášel bez svolení domů. I odnesení neiventarizovaného spotřebního materiálu bez vědomí majitele, nebo toho, komu je svěřena správa jeho majetku, je už vlastně krádež. Jinak naprosto souhlasim se sikim, že tam mají vynikající pivo. A o to jde u pivovaru snad především.


napsal(a): Henri [Odpovědět]

siki

středa, 8. duben 2009
12:20

siki

Hlavně tam mají vynikající pivo!!!!!!!!!!!


napsal(a): siki [Odpovědět]

Malakin

středa, 8. duben 2009
12:04

Malakin

to ladin: Židle může mít inventární číslo, tácek určitě ne, neb se jedná o spotřební materiál... :-)

Se sbíráním etiket a tácků jsem naštěstí seknul už dávno (nechávám si jen ty, k nimž mám citovější vztah), takže pokud nějaký mini vydává suvenýry podřadné kvality, vlastně mi to může být jedno.

Jinak sklenice mají v Rybníku za velmi příznivé ceny a hlavně v super provedení, takže tady je nutná naopak pochvala. :)


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

ladin

středa, 8. duben 2009
10:24

to Malakin: Trosicku soudnosti, prosim. Ta solnicka je tam proto, abych ji mohl pouzit a pak zbytek vratil. Na zachode se take pocita s tim, ze pouziji a zbytek necham na svem miste. Atd. A podobne u tacku jsem zil v domeni, ze jej mam pouzit a vratit. Brat si jej bez zeptani domu mi pripada podobne, jako bych si vzal domu zbytek toaletaku, nebo solnicku, nebo sklenici od piva, nebo treba zidli...

Uroven etiket se mi take nelibi, psal jsem to uz minule. Ale kdyz se to nekomu nelibi, at to nekupuje. Velkorybnickym se kritika urcite donese (Jardo, rekl jste jim to?) a kdyz budou chtit, tak se mohou s minimalnimi naklady zlepsit, presne jak jste psal.


napsal(a): ladin [Odpovědět]

Malakin

středa, 8. duben 2009
10:05

Malakin

to ladin: "Kdyz nekam vlezu, tak si neberu veci bez zeptani a pripadneho zaplaceni."

Použil jste někdy v nějaké restauraci solničku, která ležela na stole? A co třeba párátko? Zeptal jste se někdy obsluhy, zda si můžete vzít jedno párátko? Co třeba ubrousek či toaletní papír? Také se vždycky ptáte, než zajdete na WC, zda je můžete použít?

S táckem je to totéž. Pokud je umístěn na stole - ať už ve stojánku, tak volně - je tím jasně dáno najevo, že je k použití. A zda si ho dám jen pod pivo a při odchodu jej vrátím nebo si ho naopak vezmu s sebou na památku, tak to už by nemělo nikoho zajímat.

Tak mě napadá, vy použité párátko vracíte? A co použitý toaletní papír? Ten také? A co účtenku, pokud je ručně psaná. Vracíte ji obsluze s tím, aby ji ještě jednou použila?

Ano, pokud bych chtěl víc tácků, zeptám se, zda by se daly koupit. Ve spoustě mini vám navíc dají ochotně i 5 kusů a nic za to nechtějí. Je to pro ně reklama. Někde si třeba naúčtují pár korun, ale pořád je to v normě, tj. od dvou do pěti korun za kus.

A pokud si v nějakém mini nepřejí, aby si lidé brali tácky ze stolů s sebou na památku, můžou to dát jasně najevo: buď tak, že někde vyvěsí nějakou informační cedulku o tom, že se tácky nesmí z hospody odnášet bez zaplacení, nebo to mohou řešit např. jako ve Svatováclavském pivovárku v Olomouci, kde tácky na stolech nemají, ale vždy jej nově příchhozímu hostovi přinesou i s pivem a po jeho odchodu tácek zase odnesou. A když náhodou chcete čistý tácek, rádi vám ho dají jako pozornost podniku.

Co se úrovně etiket týče, tak Jarda tím chtěl zřejmě naznačit, že úroveň kvality etiket se minipivovar od minipivovaru liší. Zatímco třeba v Chýni máte etiketu za cca 10 korun za kus (přímo u sládka o něco levněji), její kvalita je o několik řádu výše než např. etiket z Rybníka. Možná by stačilo, kdyby si hastrmanští pořídili řezačku. Při tom množství, v jakém to prodávají, by se jim to určitě vyplatilo. Ušetřili by čas, kvalita by stoupla o řád a spokojeni by byli všichni.
---------------------------------
Zpráva byla upravena 08.04.2009 ve 10:23:53


ICQ: 321224013

napsal(a): Malakin [Odpovědět]

ladin

středa, 8. duben 2009
08:55

to Jarda: V tomto podniku jsem byl mnohokrat a nad timto zazitkem ziram. Neprisel jste tam uz ve spatne nalade z jineho duvodu? Nemela obsluha spatnou (to sice nesmi zakaznik pocitit, ale ptam se) naladu? Osobne jsem tam nikdy nezazil a nevidel ani u jinych hostu jediny problem. Konkretne ke zminovanym vecem:

Trvanlivost- to je docela zvlastni, ze se nedokazali vyjadrit presne, zvlaste kdyz tu trvanlivost mate napsanu na etikete.

Tacek- kdyz nekam vlezu, tak si neberu veci bez zeptani a pripadneho zaplaceni. Verte, ze kdyz tam clovek udela nejakou utratu (i mensi nez Vy) a zepta se, zda si muze vzit tacek, tak mu jej daji, nepripocitavaji k utrate a jeste zajdou pro nejaky nepouzity. Alespon me se to tak dvakrat povedlo a podruhe to bylo ani ne pred tydnem.

Cenik- souhlasim v tom, ze by mel byt. Ale do dnesniho dne jsem si myslel, ze tacky jsou zadarmo, tak mi toto v ceniku nechybelo.

Etikety- me se taky nelibi, nesbiram je, jezdim tam kvuli pivu, zminene penize bych za to nedal. Ale snad Vas nikdo ke koupi nenutil- tady mate etikety, stoji tolik a tolik penez a rozhodnete se, zda je chcete. Nebo tomu bylo jinak?


napsal(a): ladin [Odpovědět]

Jarda

úterý, 7. duben 2009
15:14

Zastavil jsem se ve Velkém Rybníku pro pivo, ale zážitek s tamním personálem mi na něj tak trochu vzal chuť.
Nejdřív jsem se ptal, do kdy ho musím vypít, protože 6x1,5 litru určitě nevypiju do druhého dne. Odpovědí starší servírky bylo suché „určeno k rychlé spotřebě“. Zeptal jsem se podruhé, jestli je to alespoň do konce týdne a ona upřesněnila, že zavřené a v chladu možná, ale zopakovala, že je „určeno k rychlé spotřebě“. Dál už jsem se ani neptal.
To co ale pak předvedla ta mladší, to byl vrchol. Vybral jsem si čtyři druhy, na památku si vzal tácek a odešel. Za chvíli na mě vyběhla ven a drze hulákala co ty tácky, jestli mi přijde normální se ani nezaptat a sebrat je atd. atd. V klidu jí říkám: Slečno, absolutně nemám zapotřebí Vám něco brát. Ale pokud se někde jen téměř otočím ve dveřích a nechám tam tři stovky a ještě dýško za nic, tak mě ani nenapadne, že mě bude někdo popotahovat pro kus papíru za pár korun. Odpověděla, že dýško bylo moje věc, ale za tácek dostane deset korun, když je dostala, tak odešla, u hospody se ještě otočila a zavolala něco o kradení.
Takže
1) Řada i malých pivovarů Vám papírový tácek s úsměvem k nákupu dá, často musím přesvědčovat, že mi stačí jeden, dva a zbytek ať si nechají.
2) Pokud chcete něco prodávat, vyvěste si ceník, pak nikoho ani nenapadne, vzít si tácek automaticky
3) To platí i o etiketách. Když jsem Hastrmana naposled kupoval, nechtěl jsem je nalepit na lahev s tím, že je pak stejně sundavám, byla mi nabídnuta nová sada. Zaplatil jsem asi 50,- Kč ale za co ? Na obyčejném papíře vytištěné obrázky a neuvěřitelně křivě vystřižené. Tak to je úroveň. A dobrý byznys. Je pár pivovarů, kde za etiketu pár korun také zaplatíte, ale je originál, na pěkném papíře, samolepka.

Poučení pro mě: Nedělej nic automaticky a ptej se na každou kravinu přesto, že ti přijde přirozená, nikdy nevíš, na jak malého člověka, nebo afektovanou nánu narazíš.

Poučení pro p. Vorla: Některé věci je třeba dělat jinak. A že nakonec drobnost typu tácek za pár korun k nákupu za pár stovek může přinést víc. A nevychovaná, sprostá, protivná servírka může hodně ublížit.


napsal(a): Jarda [Odpovědět]


PI podporuje nae zemdlce Reklama na PI